۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹

رئیس صنعت، معدن و تجارت یزد:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند ارتقا کیفیت تولیدات داخلی است

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند ارتقا کیفیت تولیدات داخلی است

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: ایجاد حس رقابت بین تولیدکنندگان موجب افزایش کیفیت تولیدات است.

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت تولیدکنندگان با یکدیگر به منظور رسیدن به موقعیت ‌های ممتاز موجب ارتقای کیفی سطح محصولات تولیدی خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال و لزوم تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ادامه داد: افزایش کیفیت تولیدات موجب می شود مردم به سمت مصرف کالای داخلی بیشتر گرایش پیدا کنند و با این اتفاق اقتصاد مقاومتی به سمت اجرا پیش می‌رود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت یزد با اشاره به تلاش های دولت در تسهیل در فرآیند تولید از طریق اجرای قانون رفع موانع اضافه کرد: با اجرای قانون ۶۰ ماده‌ای رفع موانع تولید، بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان رفع شده و فضای کسب و کار بهبود خواهد یافت.

وی با اشاره به جایگاه صنعتی استان یزد در سطح کشور عنوان کرد: شاخص های متعددی برای مقایسه استان و سنجش آن بر اساس اسناد و چشم اندازهای توسعه وجود دارد اما استان یزد به لحاظ پروانه، اشتغال و سرمایه ‌گذاری صنعتی در بین استان های موفق کشور قرار دارد.

علمدار یزدی از صدور بیش از سه هزار و ۷۰۰ پروانه در این مدت خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: همچنین با ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در این مدت رتبه هشتم اشتغال صنعتی و در بخش سرمایه ‌گذاری نیز با ۸۰ هزار میلیارد ریال رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 3769668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha