۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۴۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

عصبانیت استکبار از کارآمدی ایران/شکست دشمن مشهود است

عصبانیت استکبار از کارآمدی ایران/شکست دشمن مشهود است

ورامین-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم توطئه های دشمن توانسته به پیروزی های متعددی برسد و همین امر مستکبرین را عصبانی کرده است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که امروز دشمن تلاش دارد تا حرکت پرشتاب ایران اسلامی را متوقف کند، اظهار داشت: استکبار تلاش دارد تا به وسیله ابزارها و شیوه های گوناگون به بخش های مختلف کشور ضربه بزند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن می کوشد تا در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره به کشور و ملت ایران ضربه بزند اما ملت ایران همواره در صحنه و میدان حضور داشته اند.

وی با اشاره به این نکته که پیروزی های متعدد ملت ایران در عرصه های مختلف باعث عصبانیت دشمن شده است، ادامه داد: ملت ایران همواره توانسته توطئه های دشمنان را خنثی کند و همین امر استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسراییل را عصبانی و نگران کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی از جمله اهدافی است که دشمنان این مرز و بوم از جمله آمریکا و صهیونیست دنبال می کنند اما امروز شکست دشمن در این عرصه مشهود است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که باید همه مردم و مسئولان نسبت به تهدیدها و برنامه های دشمن هوشیار باشند، عنوان کرد: استکبار دست از دشمنی خود با ملت ایران برنمی دارد و به همین خاطر باید مردم و مسئولان همواره در میدان حضور داشته و به وظیفه خود عمل کنند.

نقوی حسینی با اشاره به رسالت خطیر مسئولان بیان داشت: مسئولان و مدیران اجرایی کشور در رده های مختلف مدیریتی باید از همه ظرفیت های موجود برای ارتقای کارآمدی نظام اسلامی استفاده کرده و موفقیت جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس نیز در حوزه تقیینی و قانونگذاری باید به رسالت خود عمل کنند و زمینه را برای موفقیت بیش از پیش نظام اسلامی در عرصه های مختلف فراهم آورند.

وی متذکر شد: بدون تردید همدلی و اتحاد مردم و مسئولان و استفاده از ظرفیت های مختلف برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می تواند به کارآمدی نظام اسلامی کمک شایانی کند.

کد خبر 3770548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha