۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

تبلیغات اسلامی برای اعزام روحانی به روستاهای همدان آمادگی دارد

تبلیغات اسلامی برای اعزام روحانی به روستاهای همدان آمادگی دارد

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به لزوم اتحاد بین ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد افزود: تبلیغات اسلامی برای اعزام روحانی به روستاهای همدان آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد حیدری راد ظهر یکشنبه در همایش خادمان ولایت و هیئت امنای مساجد شهرستان همدان گفت: امام جماعت محور است و میتواند هیئت  امنای مساجد را به شورای رسیدگی به امور مساجد استان همدان پیشنهاد دهد.

حجت‌الاسلام جواد حیدری راد در خصوص ساختار تشکیلی این شورا افزود: شورای رسیدگی به امور مساجد متشکل از مسئولان ستاد اقامه نماز، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگان حوزه علمیه و امنای مساجد است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به لزوم مشارکت امام جماعت مسجد و هیئت امنا در رتق و فتق امور تاکید کرد: مسجد ساختار اداری ندارد و امور باید محلی، دوستانه و با دخالت بزرگان حل شود.

حجت‌الاسلام جواد حیدری راد تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام محرم، وظیفه تامین و هماهنگی روحانیون در این ایام به عهده تبلیغات اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: تبلیغات اسلامی آمادگی اعزام روحانی چه به صورت مقیم و چه بصورت ترددی به روستاها را دارد و آماده همکاری با هیئت امنای مساجد است.

کد خبر 3772449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha