۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

آخرین خبر از سرقت عجیب در یک طلافروشی/موضوع در حال بررسی است

آخرین خبر از سرقت عجیب در یک طلافروشی/موضوع در حال بررسی است

خرم آباد - معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از وقوع یک فقره سرقت در یک طلا فروشی شهرستان الشتر خبر داد و گفت: هم اکنون پرونده این سرقت توسط پلیس آگاهی در حال بررسی است.

سید سعید شاهرخی در گفتگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به وقوع سرقت طلا فروشی در شهرستان سلسله اظهار داشت: در حال حاضر خبر اولیه این سرقت به ما داده شده و به زودی اخبار تکمیلی در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه پرونده این سرقت در حال حاضر در پلیس آگاهی در حال بررسی است عنوان کرد: اخبار تکمیلی مربوط به این سرقت طی ۲۴ ساعت آینده اطلاع رسانی می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه خبر اولیه ای که ما در این ز مینه داریم این بوده که در این طلا فروشی سرقت شده است گفت: نحوه وقوع این سرقت از سوی پلیس آگاهی احتیاج به بررسی بیشتری دارد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه وقوع اینگونه سرقت ها در لرستان بسیار نادر است عنوان کرد: ما روزانه در سراسر کشور این گونه سرقت ها را می بینیم و علاقه مند نیستیم که نقاط منفی را پررنگ جلوه دهیم و به همین خاطر اجازه دهید که ابعاد این سرقت مشخص شود و به طور حتم مفصل در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

بنابراین گزارش روز گذشته خبر سرقت از یک طلافروشی در شهرستان سلسله از توابع استان لرستان رسانه ای شد که همچنان پلیس استان لرستان اطلاعات کاملی از این سرقت را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

گفته می شود در جریان این سرقت، سارقان با تخریب و سوراخ کردن بخشی از دیوار مغازه و ذوب درب گاوصندوق نزدیک به هشت کیلوگرم طلا را به سرقت برده اند.

کد خبر 3773634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha