۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر:

وزنه‌بردار ملایری به اردوی تیم ملی دعوت شد

وزنه‌بردار ملایری به اردوی تیم ملی دعوت شد

همدان-مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: فدراسیون وزنه‌برداری کشور وزنه‌بردار ملایری را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت وزنه‌بردار ملایری به اردوی تیم ملی اظهار داشت: عباس زندی از وزنه‌برداران جوان و آتیه‌دار شهرستان ملایر طی نامه‌ای از سوی فدراسیون وزنه‌برداری کشور به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شد.

وی افزود: عباس زندی سال گذشته در وزن ۷۷ کیلوگرم قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ ترکیه شد و در دو مرحله به اردوی ملی دعوت‌شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به کسب ۱۴ مدال رنگارنگ تیم کاراته در مسابقات کشوری بروجرد، گفت: تیم کاراته شهید عزیزی ملایر به همراه تیم استان همدان در این مسابقات حضورداشت و کاراته‌کاران ملایری موفق به کسب ۱۴ مدال رنگارنگ شدند.

رضایی عنوان کرد: این مسابقات در ۵ رده سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان برگزارشده و کاراته کاران ملایری موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۶ نقره و ۲ برنز شدند.

وی با اشاره به مدال‌آوران طلایی ملایر در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو اینویی‌ها بیان کرد: پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، علی‌محمد زندپور، محمدپارسا روح‌بخش، امیر ملکی و امیر مسعود روستایی موفق به کسب مقام نخست این رقابت‌ها شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: محمدجواد ازناوی، یاسین زنگنه، محمدمهدی رحیمی، بهمن سایه وند، مسعود میرزایی و مهدی پورطاهری مدال نقره این رقابت‌ها و جواد عبدی و سیاوش گودرزی مدال برنز و جایگاه سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

رضایی با اشاره به حضور مربیان توانمند در هیئت‌های ورزشی ملایر، گفت: ملایر درزمینهٔ مربی در هیئت‌های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت‌ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقه‌مندان را بر عهده‌دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم‌های ملی هستند و شهرستان ملایر درزمینهٔ سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی یادآور شد: ۱۳۷ داور رسمی و کارت دار نیز در هیئت‌های ورزشی این شهرستان فعالیت دارند.

کد خبر 3774069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha