۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۰۹

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی گره گشای مشکلات کشور است

توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی گره گشای مشکلات کشور است

شرق استان تهران-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، بسیاری از مشکلات و گره های کشور در حوزه های اقتصادی را باز می کند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که ایران سرشار از استعداد و توانمندی اقتصادی است، اظهار داشت: توانمندی های اقتصادی کشور باید در جهت رونق تولید و توسعه اقتصاد به کار گرفته شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: بارها این نکته مورد تأکید قرار گرفته که تنها راه نجات کشور در حوزه اقتصادی، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده که اجرای آن از سوی رهبری تأکید شده است.

وی توجه به تولید داخلی و حمایت از فعالان بخش های مختلف اقتصادی را مهم و ضروری برشمرد و ادامه داد: تا زمانی که تولید داخلی تقویت نشده و مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و تولیدی برطرف نشود، نمی توان زمینه را برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی فراهم ساخت.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نقاط مختلف کشور از استعدادها و توانمندی های مختلفی برخوردار هستند که باید با شناسایی این ظرفیت ها، استعدادهای موجود در جهت رونق اقتصادی کشور به کار گرفته شود.

وی بیان داشت: شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در جنوب شرق استان تهران نیز توانمندی بالایی در حوزه های اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعتی دارند که توجه ویژه به این بخش می تواند زمینه توسعه منطقه و استان را فراهم آورد.

نقوی حسینی با اشاره به برکات و دستاوردهای توجه به تولید داخلی و حمایت از سرمایه گذاران اقتصادی افزود: توجه به تولید داخلی علاوه بر رونق اقتصادی، زمینه را برای ایجاد مشاغل جدید و اشتغالزایی برای جوانان و افراد جویای کار فراهم می آورد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید از همه ظرفیت های موجود برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد و این امر گره گشای بسیاری از مشکلات کشور در حوزه های اقتصادی خواهد بود.

کد خبر 3774614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha