۲ مهر ۱۳۹۵، ۲۰:۴۱

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سراب خبر داد:

تائید رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد سراب توسط وزارت بهداشت

تائید رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد سراب توسط وزارت بهداشت

سراب - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سراب از تائید رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد سراب توسط وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش محمد زاده عصر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: چهار رشته پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و تغذیه که در دفترچه انتخاب رشته امسال دانشگاه قرار نگرفته بود، بعد از رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر نماینده سراب و مسئولان دانشگاه  برای نیمسال سال جاری مجدداً دانشجو پذیرش کرد.

وی بااینکه تلاش داریم تا تمهیدات موردنظر وزارت بهداشت را فراهم‌سازیم یاداورشد: مهارت افزایی و ارتقای کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی مدنظر است.

محمد زاده از کسب مجوز پذیرش دانشجو برای ۲۲ رشته کارشناسی ارشد در سراب خبر داد و گفت: در جلسات متعددی که نماینده سراب با مسئولان ارشد دانشگاه آزاد و وزارت علوم داشت مجوز این رشته‌ها اخذ شد.

وی همچنین از فعالیت‌های درآمدزایی دانشگاه آزاد سراب با تأسی به شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خبر داد و ابراز داشت: طرح پرورش ماهی سردابی به‌منظور ایجاد منابع مالی غیر شهریه‌ای در فضایی به وسعت ۱۷۰۰ مترمربع در هشت استخر مجزا طراحی‌شده و در حال ساخت است.

وی افزود: آب موردنیاز این طرح با استفاده از آبیاری بارانی مزارع بوده و در راستای استفاده بهینه از منابع آبی این استخرها طراحی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

گفتنی است مزرعه آموزشی واحد سراب به وسعت ۳۲ هکتار زیرپوشش آبیاری بارانی تحت‌فشار بوده و در سایت امام خمینی (ره) واحد راه‌اندازی شده است.

کد خبر 3776704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha