۳ مهر ۱۳۹۵، ۸:۲۶

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دشمنی های امروز استکبار پیچیده تر از دفاع مقدس شده است

دشمنی های امروز استکبار پیچیده تر از دفاع مقدس شده است

تهران-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی های امروز استکبار پیچیده تر از دفاع مقدس شده و باید همه نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمن آگاه و بیدار باشند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که دشمن در جریان جنگ تحمیلی، شکست سختی را از ملت ایران متحمل شد، اظهار داشت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام اسلامی، رویکرد جنگ سخت را در پیش گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران با تکیه بر ایمان و اراده الهی و حضور رهبری آگاه و شجاع، توانست بر رژیم بعث عراق که مورد حمایت قدرت های مستکبر عالم بود به پیروزی برسد.

وی با اشاره به این نکته که شکست دشمن در جریان جنگ تحمیلی موجب تغییر استراتژی استکبار شد، ادامه داد: امروز دشمنی های استکبار با ملت ایران و نظام اسلامی بسیار پیچیده تر از دوران دفاع مقدس شده است و دشمن از هر فرصت و ابزاری برای پیاده سازی نقشه های خود استفاده می برد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت هوشیاری نسبت به توطئه های دشمن عنوان کرد: اگرچه ملت ایران در صحنه و میدان حضور داشته و رهبری آگاه و بصیر در رأس حکومت اسلامی مایه دلگرمی است، اما باید همه نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمن آگاه و بیدار باشند.

وی بیان داشت: دشمن با تمسک به ابزارها و وسایل مختلف به دنبال منحرف کردن انقلاب اسلامی از مسیر ارزش ها و اصول انقلابی خود است و در این راستا باید با همه توان و ظرفیت از امانت امام و شهدا پاسداری کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عزت و اقتدار ایران اسلامی به آسانی به دست نیامده و خون مطهر شهدای بزرگی برای رسیدن به این هدف بر زمین ریخته شده و امروز پاسداری از خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی و ارزش های آن یک رسالت و وظیفه همگانی محسوب می شود.

کد خبر 3776743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha