۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۴

مدیرعامل توزیع برق اردبیل با مهر مطرح کرد؛

تعمیرات خط گرم برق در تمامی شهرهای اردبیل اجرا می‌شود

تعمیرات خط گرم برق در تمامی شهرهای اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل – مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل از اجرای تعمیرات خط گرم برق و بدون خاموشی در تمامی شهرهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده عصر دوشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه نشست هم‌اندیشی بهبود بهره‌وری و دیسپاچینگ شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور در گفت وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: تعمیرات خط گرم منجر به کاهش انرژی توزیع شده و فروش انرژی بیشتر می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این  تعمیرات خط گرم می‌تواند به کاهش تلفات انرژی، جلوگیری از استهلاک شبکه، کاهش حوادث، افزایش ایمنی و افزایش رضایت مشترکان منجر شود.

مدیرعامل توزیع برق استان با تأکید به اینکه به منظور ارتقا بهره‌وری شبکه توزیع اردبیل علاوه بر خطوط گرم تعمیرات، دیسپاچینگ به صورت متمرکز دایر شده است، اضافه کرد: علاوه بر این مدیریت اتفاقات به صورت متمرکز انجام می‌شود.

علیزاده افزود: سامانه ۱۲۱ به منظور پاسخگویی به مردم فعال شده و در سه شیفت پاسخگوی اتفاقات برق است بطوریکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاقات مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی به تبدیل هزار و ۲۰۰ کیلومتر از شبکه هوایی برق‌رسانی به کابل خودنگه دار اشاره کرد و افزود: در مجموع تلاش بر این بوده میزان خاموشی کاهش یافته و برق پایدار و ایمن در اختیار مشترکان قرار گیرد.

مدیرعامل توزیع برق استان به افزایش رضایتمندی مشترکان از خدمات برق‌رسانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمامی شهرهای استان و اغلب روستاها برخوردار از نعمت برق است.

کد خبر 3779848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha