۶ مهر ۱۳۹۵، ۸:۲۳

با رای هیات نظارت بر مطبوعات؛

چهار نشریه جدید در کردستان مجوز انتشار گرفتند

چهار نشریه جدید در کردستان مجوز انتشار گرفتند

سنندج – با اعلام هیات نظارت بر مطبوعات، چهار نشریه جدید در استان کردستان مجوز انتشار دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صدور مجوز انتشار به نشریات محلی در استان کردستان همچنان ادامه دارد و این بار چهار نشریه جدید شامل دو هفته نامه، یک دو هفته نامه و یک فصلنامه به جرگه مطبوعات کردستان پیوستند.

کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در آخرین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات کردستان چهار نشریه جدید مجوز انتشار دریافت کرده اند.

ماجد رموزی بیان کرد: بر این اساس هفته نامه ئاوات به صاحب امتیازی محمد فرید سماواتی، هفته نامه آبیدر نو به صاحب امتیازی گلاویژ مرادی، دو هفته نامه ژوانگه به صاحب امتیازی بهاره بیانی و فصلنامه باران شافع به صاحب امتیازی محمد احسن میرزانی مجوز انتشار دریافت کرده اند.

وی گفت: شمار نشریات دارای مجوز در استان کردستان همچنان در حال افزایش است و هم اکنون بیش از ۱۵ مورد تقاضای دیگر در حوزه نشریه و پایگاه خبری در این استان در اختیار هیات نظارت بر مطبوعات قرار گرفته است.

طی سه سال اخیر بیش از ۱۰ مورد تقاضای نشریه محلی در استان کردستان مورد رسیدگی قرار گرفته و مجوزهای لازم در این خصوص صادر شده است.

هر چند که کردستان دارای حدود ۶۰ عنوان مجوز برای انتشار نشریات محلی است ولی هم اکنون تنها ۱۰ مورد آن به صورت منظم چاپ می شود و بعضی از آنها حتی یک شماره نیز چاپ و منتشر نکرده اند.

کد خبر 3780040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha