۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳

مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش:

میانگین نمرات نهایی مدارس غیردولتی مطلوب است

میانگین نمرات نهایی مدارس غیردولتی مطلوب است

مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: میانگین امتحانات نهایی مدارس غیردولتی مطلوب است و عدم نگاه تخصصی به سنجش موجب می شود تا هجمه هایی به مدارس غیردولتی وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی زینیوند در نشست خبری رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت مردمی گفت: ۶۳ درصد رتبه اول نمرات نهایی مربوط به مدارس غیردولتی استان تهران است.

وی افزود: میانگین نمرات نهایی مدارس غیردولتی در کشور مطلوب است.

مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: عدم برخورداری و نگاه تخصصی به سنجش و استفاده از ابزار اندازه گیری مربوط در برخی از موارد موجب می شود تا به مدارس غیردولتی هجمه هایی وارد شود.

زینیوند یادآور شد: از دو سال گذشته ساماندهی شهریه در دستور کار قرار گرفت، برای اولین بار الگوی شهریه تهیه شد و اکثر مدارس از الگوی شهریه پیروی کردند.

وی با بیان اینکه سامانه نرم افزاری نظارت جامع از هفته آینده به صورت الکترونیکی راه اندازی می شود، گفت: چهار خودارزیابی مورد توجه است که می توان به خودارزیابی توسط مدیر، مناطق و استان و در نهایت ارزیابی توسط وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برای مدارسی که انتظارات ما را برآورد نکرده اند، برنامه ای تهیه شده که چگونه با این مدارس برخورد شود و از چه شیوه هایی استفاده شود تا کیفیت آنان ارتقا یابد.

ادامه دارد....

کد خبر 3781483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha