۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۰

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در گفتگو با مهر؛

برنامه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برای المپیک ۲۰۲۰ بررسی می‌شود

برنامه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برای المپیک ۲۰۲۰ بررسی می‌شود

اردبیل – رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی؛ از بررسی برنامه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری برای المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی ظهر شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: برنامه سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص المپیک ۲۰۲۰ در دست بررسی است.

وی افزود: بعد از تائید کلی برنامه توسط شورای عالی فنی فدراسیون، آماده‌سازی ورزشکاران برای المپیک بعد از سر گرفته می‌شود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به برنامه های آتی این فدراسیون تاکید کرد که از جمله اهداف اصلی فدراسیون آماده‌سازی ورزشکاران به مسابقات بزرگ‌سالان، مسابقات آسیایی و در ادامه نیز المپیک ۲۰۲۰ است.

وی با اشاره به موفقیت تیم ملی وزنه برداری در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ متذکر شد: بر اساس ارزیابی‌های کمی و کیفی صورت گرفته و به تعبیر کارشناسان نتیجه کسب شده فوق‌العاده بوده و وزنه‌برداری کشور در المپیک خوش درخشیده است.

مرادی متذکر شد: در وضعیتی کشور ایران دو مدال طلا فقط در رده مردان کسب کرد که در کشور چین در رده‌های مردان و زنان دو مدال کسب شد و مقایسه‌ها نشان می‌دهد وزنه‌برداری ایران توانست با موفقیت در المپیک حضور یابد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در عین حال به ناداوری صورت گرفته در حق بهزاد سلیمی اشاره کرد و این امر را عاملی مانع کسب سومین مدال حتمی وزنه برداری کشورمان در المپیک دانست.

وی کسب مدال‌های متعدد و درخشش وزنه‌برداران طی سال های اخیر بویژه المپیک و رقابت های جهانی را در افزایش اقبال عمومی به این ورزش موثر دانست و تاکید کرد که هم اکنون مکانات وزنه‌برداری کشور پاسخگوی میزان مراجعات علاقه‌مندان نیست.

مرادی عنوان کرد: به عنوان مثال به باشگاه‌های ورزشی سراسر کشور علاقه‌مندان حتی در گروه‌های سنی پایین و حتی بانوان مراجعه می‌کنند و با این وجود امکانات ورزشی موجود در استان‌ها پاسخگوی نیازها نیست.

وی ابراز امیدواری کرد که با اصلاح امکانات و توسعه زیرساخت‌ها شاهد رشد این رشته در کشور باشیم.

کد خبر 3783915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha