۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۸:۲۶

رویکرد اصلی پلیس پیشگیری مشارکت همه‌جانبه مردم در تولید امنیت است

رویکرد اصلی پلیس پیشگیری مشارکت همه‌جانبه مردم در تولید امنیت است

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا، با بیان اینکه تولید امنیت یک وظیفه همگانی است، گفت: هدف پلیس پیشگیری مشارکت همه جانبه مردم در تولید امنیت است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار  مهدی معصوم بیگی در مراسم هواپیمای نظم و دوستی با تأکید بر اینکه حوزه وظیفه پلیس پیشگیری بسیار گسترده است و از مرکز تا نقطه صفر مرزی را شامل می شود، گفت: نوع مأموریت ما به گونه ای است که در واقع نقطه ارتباط نیروی انتظامی با شهروندان هستیم.

وی افزود: به همین دلیل امسال در هفته ناجا بیش از ۵۰ برنامه را با هدف مشارکت همه جانبه مردم در تولید امنیت از سوی پلیس پیشگیری تدارک دیده ایم.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا، خاطرنشان کرد: تولید امنیت یک وظیفه همگانی است و بهره برداری از آن نیز حق عمومی مردم است، بر همین پایه ایجاد فضا و بستر مناسب برای تولید امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد اصلی ما در این راه پیشگیری از تخلف است، گفت: باور ما بر این است که پیشگیری مقدم بر برخورد است و از آسیب جلوگیری می کند. افزون بر این مشارکت را بالا برده و بسیاری از هزینه ها را حذف می کند.

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد: در برنامه هایی که با محوریت نونهالان در هفته ناجا برگزار می شود هدف اصلی ما جامعه پذیری در میان دانش آموزان است چرا که در این سن جامعه پذیری کودکان موثرتر و ماندگارتر خواهد بود.

وی گفت : امید است که جامعه ای عاری از هنجارشکنی داشته باشیم و به آرمان خود که جامعه صالحین است دست پیدا کنیم.

مراسم هواپیمای نظم و دوستی به مناسبت هفته ناجا توسط پلیس فرودگاه های کشور در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد.

کد خبر 3784525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha