۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵

فرمانده انتظامی بیجار:

کشف موادر مخدر در شهرستان بیجار ۱۸۸ درصد افزایش یافت

کشف موادر مخدر در شهرستان بیجار ۱۸۸ درصد افزایش یافت

بیجار- فرمانده انتظامی شهرستان بیجار گفت: میزان کشفیات مواد مخدر این شهرستان ۱۸۸ درصد افزایش داشته است و این مهم در سایه تلاش‌های پرسنل و مشارکت مردم بیجار محقق شده است.

رسول کرم چگینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در شهرستان بیجار، عنوان کرد: خوشبختانه به برکت حضور و مشارکت مردم فعالیت های خوبی در راستای تامین امنیت در این شهرستان صورت گرفته و انتظار می رود که این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به روند کاهش وقوع سرقت در شهرستان بیجار در شش ماه اول سال جاری، گفت: در زمینه کشف وقوع سرقت نیز شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با اشاره به روند مناسب برخورد با مواد مخدر در این شهرستان، گفت: افزایش ۱۸۸ درصدی کشف مواد مخدر نسبت به زمان مشابه سال گذشته از دیگر اقدامات ارزنده نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های صورت گرفته در این شهرستان، ادامه داد: همچنین کشف قاچاق شامل سیگار، البسه و تلفن همراه و دیگر موارد قاچاق  ۱۰درصد افزایش داشته است.

چگینی همچنین از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی و ۸ درصدی تصادفات جرحی درون شهری از دیگر فعالیت های صورت گرفته در شهرستان بیجار به شمار می رود.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مردم در حوزه های مختلف با پلیس، عنوان کرد: انتظار می رود که در سایه این همکاری و مشارکت زمینه برای تقویت و توسعه فعالیت های پلیس در تمامی بخشها فراهم شود.

کد خبر 3784750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha