۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۵

رئیس سازمان انرژی اتمی:

نهال انقلاب با ایستادگی شایسته نیروی انتظامی به ثمر رسیده است

نهال انقلاب با ایستادگی شایسته نیروی انتظامی به ثمر رسیده است

رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش سراسری یگان های حفاظت عنوان کرد: انجام شایسته ماموریت های گسترده نیروی انتظامی و پایداری در این عرصه، نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، علی اکبر صالحی با بیان اینکه دین برای برقراری اخلاق آمده است و انقلاب اسلامی نیز برای برپایی دین رخ داده است، گفت: ما با انقلاب تصمیم گرفتیم در سایه رهبری امام (ره) در راه دین حرکت کنیم.

وی افزود: انسان دو بعد دارد بعد جسمانی و معنوی که این دو مانند دو بال یک پرنده هستند و باید با هم باشند تا انسان اوج بگیرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه بعد معنوی نیاز به دین دارد، گفت: دلیل حرکت ما در بستر دین این است که می خواهیم در هر دو بعد همزمان پیشرفت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با انقلاب خود نوید تحولی عظیم به جهان دادیم و امروز نیز در مسیر درستی حرکت می کنیم هرچند که کاستی هایی وجود داشته باشد ولی با توجه به فشارها و محدودیت ها ما راه را درست آمدیم.

صالحی با اشاره به اینکه عبادت به جز خدمت به خلق نیست، خاطرنشان کرد: کسانی که امنیت را در جامعه برقرار می کنند خدمت به خلق می کنند لذا همواره در حال عبادت هستند پس برخورداری از این موقعیت نیازمند تشکر لحظه به لحظه از پروردگار است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تقارن هفته ناجا با ایام محرم حامل پیام است گفت: شما عزیزان پیروان امام حسین(ع) هستید و همانطور که امام حسین (ع) با خون خود نهال نو پای اسلام را از گزند دون صفتان حفظ کرد و آن را تبدیل به درختی تناور ساخت تا در انقلاب اسلامی به ما برسد، شما نیز از آغاز انقلاب تا امروز با همه سختی ها همواره پایداری کرده اید تا این نهال به درختی باشکوه بدل شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: خدمت در ناجا دارای دو بعد است هم زمینه سازی برقراری معیشت مناسب برای مردم و هم برقراری آرامش درونی برای آنها و ما عدم تناسب امکانات و بار مسئولیت شما را در این زمینه درک می کنیم.

صالحی در پایان گفت: مطمئنا وضعیت شما در آینده ای نزدیک بهتر خواهد شد چون ما بعد از ۳۷ سال پایداری اکنون در مسیر اوج گرفتن هستیم و این به خاطر ایستادگی کامل شما در تمام این مدت است.

کد خبر 3785050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha