۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۸

مدیرعامل راه و شهرسازی استان اصفهان:

۳۷۹۴ واحد مسکن مهر در استان اصفهان افتتاح شد

۳۷۹۴ واحد مسکن مهر در استان اصفهان افتتاح شد

اصفهان – مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: امروز سه هزار و ۷۹۴ واحد مسکن مهر در کل استان اصفهان افتتاح می‌شود که دو هزار و ۴۷۵ واحد آن در شهرهای جدید استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله غلامی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح دو هزار و ۴۷۵ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید استان اصفهان اظهار داشت: امروز دو هزار و ۴۷۵ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید استان افتتاح می‌شود که شامل یک هزار و ۷۸۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید بهارستان، ۴۹۵ واحد در شهر جدید فولادشهر و ۲۰۰ واحد در شهر جدید مجلسی است ضمن اینکه ۳۱۰ واحد نیز در سایر شهرهای استان افتتاح می شود.

وی افزود: با توجه به این مطلب از  کل  ۱۶۰ هزار و ۳۲۸  واحدهای مسکن مهر تعداد ۱۲ هزار و ۱۲۲ واحد باقی خواهد ماند که بخش زیادی از آن در شهر جدید فولادشهر قرار دارد و باید زمان ویژه برای رفع مشکلات این واحدها و ساخت آن اعمال شود.

رئیس هیئت مدیره شهر جدید بهارستان با بیان اینکه به موازات افتتاح واحدهای مسکن مهر، سه باب مدرسه نیز در شهر جدید بهارستان افتتاح شده است، تاکید کرد: در شهر جدید مجلسی نیز امروز علاوه بر مسکن مهر افتتاح مسجد حضرت زهرا (س) و افتتاح ذکرخانه پوریای ولی را شاهد خواهیم بود و در فولاد شهر نیز افتتاح مسجد حضرت معصومه (س) در کنار افتتاح مساکن مهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح واحدهای مسکن مهر در شرایط سخت اقتصادی با همت هیئت مدیره شهرهای جدید انجام می‌شود، بیان کرد: تا امروز حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر پرداخت شده است و ۳۲ هزار میلیارد ریال نیز هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی این مساکن به جز هزینه زمین است که بسته به موقعیت رقم‌های متفاوتی دارد.

غلامی تاکید کرد: امیدواریم با افتتاح مسکن‌های مهر جدید رضایت ساکنان این شهرها را فراهم در ادامه فعالیت برای افتتاح ۱۲ هزار مسکن مهر باقیمانده نواقص افتتاح‌های قبلی مانند خدمات روبنایی رفع شود.

کد خبر 3785381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha