۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲

فرماندار شاهرود

بیداری ملت‌های منطقه از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است

بیداری ملت‌های منطقه از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است

شاهرود - معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود با بیان اینکه بیداری ملت‌های منطقه از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است، گفت: باید پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی ایران باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح دوشنبه در صبحگاه یگان‌های انتظامی و ستاد مشترک شاهرود به میزبانی ستاد فرماندهی ناجای این شهرستان، ضمن بیان اینکه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام در زمره رسالت‌ها و وظایف عامه مردم است، ابراز داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی برای عامه مردم عزت، سربلندی و شرفی به شمار می آید که امروز ایران را در دنیا و منطقه سربلند ساخته است.

وی افزود: حضرت علی(ع) می فرمایند، امنیت و سلامتی دو نعمت ناشناخته ای است که در میان مردم وجود دارد و ما اگر می خواهیم قدر امنیت را بدانیم کافی است به کشورهای پیرامون خود نگاهی کنیم لذا باید قدردان برکات انقلاب اسلامی ایران بود که چنین عزت، سربلندی و امنیتی را برایمان به ارمغان آورده است.

امنیت درسایه تعامل مردم و پلیس میسر می شود

معاون استاندار سمنان همچنین گفت: ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی فراوان هستند لذا باید به یاد داشته باشیم که این آرمان‌ها به راحتی به دست نیامده‌اند و باید پاسدار آنها بود.

هاشمی افزود: ناجا طرح های بسیار خوبی را در زمینه های مختلف تامین امنیت اجرا کرده است اما باید توجه داشت که امنیت جز در سایه تعامل مردم، مسئولان و مجموعه انتظامی میسر نیست لذا طرح‌هایی مانند پلیس افتخاری و همکاری مردم با ناجا در زمره موفقیت های سال های اخیر نیروی انتظامی به خصوص در شهرستان شاهرود بوده است.

وی همچنین ضمن گرامیداشت ایام عاشورا، بیان داشت: درس و عبرت از عاشورا سرلوحه تلاش‌های نیروی انتظامی برای رشادت و حفظ امنیت مردم در جامعه است.  

نیروی انتظامی ۱۲هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های مرزداران نیروی انتظامی ایران اسلامی، گفت: این نیرو افتخار می کند که ۱۲هزار شهید را در راه تامین امنیت مردم، به انقلاب اسلامی هدیه کرده است و امروز این امر بر تارک آسمان افتخارات ناجا می درخشد.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی با اشاره به تلاش ناجای شاهرود درباره ارتقای امنیت، ابراز داشت: با تلاش های صورت گرفته و همراهی مردم خوشبختانه میزان وقوع سرقت در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۲درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شعار هفته ناجا «همه باهم برای امنیت و آرامش» نامگذاری شده است، افزود: علاوه بر کاهش سرقت در شهرستان باید گفت، کشف این جرم نیز در استان با رشد هفت درصدی روبرو بوده و این امر جز در سایه همراهی مردم با ناجا میسر نشده است.

کد خبر 3786102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha