۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴

رئیس هیئت تنیس روی میز قم به مهر خبر داد؛

صعود نمایندگان قم به مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز کشور

صعود نمایندگان قم به مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز کشور

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از صعود نمایندگان قم به مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز دسته اول نوجوانان و نونهالان کشور خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز دسته اول نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور به مرحله حذفی خود رسیده است و این مسابقات از امروز در این مرحله با حضور تیم‌های قمی پیگیری می‌شود.

وی افزود: تیم‌های تنیس روی میز آکادمی قائمی قم و هیئت تنیس روی میز قم ۲ تیم حاضر از قم در این رقابت‌ها هستند که با صعود از دور گروهی امروز در دور حذفی حریفانی از استان‌های اصفهان و کردستان را در پیش رو دارند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در این مسابقات که روز چهارشنبه در اصفهان پیگیری شد تیم تنیس روی میز هیئت قم در گروه ۲ در دیدار برابر تیم‌های هیئت بناب آذربایجان شرقی و لوازم خانگی کا اون همدان با نتایج مشابه ۵ بر یک پیروز شد و به عنوان تیم سرگروه راهی دور بعد شد.

عموییان بیان داشت: دیگر نماینده قم تیم آکادمی تنیس روی میز قائمی در گروه ۳ برابر تیم پاک‌نژاد اسپورت ۵ بر صفر شکست خورد اما در دیگر بازی خود ۵ بر ۲ هیئت تنیس روی میز زابل سیستان و بلوچستان را شکست داد و به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد.

وی عنوان کرد: در مرحله حذفی تیم آکادمی قائمی قم امروز در یک بازی دشوار برابر ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد و تیم هیئت قم نیز ظهر امروز مقابل تیم هیئت تنیس روی میز سقز قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: تیم آکادمی تنیس روی میز قائمی قم در صورت پیروزی بر ذوب آهن اصفهان در دور بعد به دیدار برنده مسابقه تیم‌های پالایش نفت آبادان و هیئت تنیس روی میز اصفهان می‌رود و تیم هیئت تنیس روی میز قم نیز در صورت پیروزی بر هیئت سقز در مرحله بعد حریف برنده مسابقه تیم‌های آفتاب درخشان بانه و هیئت قزوین می‌شود.

کد خبر 3788761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha