۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

دشمن از ابزاری نظیر تلگرام برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند

دشمن از ابزاری نظیر تلگرام برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند

ورامین-فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت:دیروز ابزار دشمن به ماهواره خلاصه می شد اما امروز امکاناتی نظیر تلگرام، گوشی های تلفن همراه و غیره به کمک دشمن آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری ظهر پنج شنبه در جمع مردم و نمازگزاران ورامینی در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی مانند آبی بر روی آتش است و توانسته در حوزه ارتقای امنیت و نظم عمومی تلاش های خوبی را انجام دهد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تشریح شرائط منطقه افزود: در حالی که آتش جنگ در کشورهای منطقه و همسایگان ایران روشن است، به برکت تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی، کشور ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

ناظری با اشاره به مشکلات امنیتی که گریبان کشورهای اروپایی را گرفته است، تأکید کرد:امروز در کشورهای اروپایی نیز جنگ و ناامنی وجود دارد و برخی از مردم کشورها از سایه خود نیز می ترسند اما این موضوع در ایران اسلامی جایگاهی ندارد و امنیت حاکم در نظام اسلامی موجب آسایش مردم است.

وی با اشاره به این نکته که مردم به عنوان رکن رکین نظام اسلامی به حساب می آیند، ادامه داد: جایگاه مردم در نظام اسلامی ویژه بوده و انتظارات ملت ایران از نظام نیز ستودنی است وباید با همه توان وظرفیت برای تحقق خواسته های مردم تلاش کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به تلاش دشمن در حوزه فضای مجازی بیان داشت: امروز دشمن در حوزه فضای مجازی سرمایه گذاری هنگفتی را انجام داده است که باید این موضوع مورد توجه مردم و خانواده ها باشد.

ناظری با اشاره به ابزارهای مورد استفاده دشمن در فضاهای مجازی تأکید کرد: دیروز ابزار دشمن در این حوزه به ماهواره خلاصه می شد اما امروز امکاناتی نظیر تلگرام، گوشی های تلفن همراه و غیره به کمک دشمن آمده و باید به فضای سایبر توجه جدی تری شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر فرهنگ سازی در این زمینه برای آگاهی هر چه بیشتر خانواده ها گفت: پلیس شرق استان تهران اقداماتی را در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار داده و در سایه تعامل و همراهی مردم و خانواده ها، می توان توطئه ها و نقشه های دشمن را در این زمینه خنثی کرد و به توفیقات بزرگی دست یافت.

کد خبر 3788943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha