۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۹:۰۲

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

نامه نقوی حسینی به وزیر راه/دغدغه هایی که همچنان ادامه دارد

نامه نقوی حسینی به وزیر راه/دغدغه هایی که همچنان ادامه دارد

ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس درباره آخرین وضعیت پروژه مترو(قطار) حومه ای تهران-پیشوا گفت:در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی، دغدغه های موجود در این زمینه مطرح شد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه ای به وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه مترو(قطار) حومه ای تهران-پیشوا اظهار داشت: در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی، دغدغه های موجود در زمینه اجرای این پروژه بیان شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته باید بهترین طرح در این منطقه اجرایی شود، افزود: در گذشته جلسات متعددی با حضور مسئولان مختلف درباره این پروژه برگزار شده است که در نهایت مقرر شد تا پروژه متروی حومه ای در منطقه اجرایی شود.

وی با اشاره به تأکیدات نوشته شده در نامه به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در نامه به وزیر راه و شهرسازی به این نکته تأکید به عمل آمد که نتیجه جلسات متعدد با مسئولان این شد که احداث متروی حومه ای با هدف خدمت رسانی ریلی به مردم مومن و همیشه در صحنه ورامین، پیشوا و قرچک اجرایی و عملیاتی شود.

احداث ایستگاه مبادله ای در مترو جوانمرد قصاب و شهرری ضروری است

نقوی حسینی با تأکید بر وجود دغدغه های جدی در مسیر اجرای این پروژه اضافه کرد: امیدواریم تا وزارت راه و شهرسازی و مسئولان اجرای پروژه، این دغدغه ها را مورد توجه قرار دهند.

وی احداث ایستگاه مبادله ای را از مهم ترین دغدغه های موجود در مسیر احداث پروژه عنوان کرد و بیان داشت: به نظر ما، احداث ایستگاه مبادله ای در دو ایستگاه مترو جوانمرد قصاب و شهرری بر سایر اقدامات اولویت دارد و درصورتی که این دوایستگاه احداث نشود، پروژه در دست اجرا سودی برای مردم منطقه نخواهد داشت.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: راه اندازی ایستگاه های مبادله ای در دو ایستگاه مترو جوانمرد قصاب و شهرری در نامه به وزیر راه و شهرسازی مورد تأکید قرار گرفته است.

برخی ایستگاه ها علیرغم پیگیری های مکرر مسئولان احداث نشده است

وی در ادامه، راه اندازی ایستگاه های مختلف پروژه را نیز از دیگر دغدغه ها و نگرانی های موجود در این زمینه عنوان کرد و افزود: امروز علیرغم پیگیری ها، مکاتبات و جلسات مختلف مسئولان، احداث ایستگاه ها در مناطقی نظیر قرچک، پیشوا، خیرآباد، باقرآباد و شهرک مدرس انجام نشده است و محل سوار و پیاده شدن مردم مشخص نیست و این موضوع باید در دستور کار وزارت راه و شهرسازی باشد.

نقوی حسینی ادامه داد: در نامه به وزیر راه و شهرسازی بر احداث ایستگاه های مذکور تأکید شده و باید محل سوار و پیاده شدن مردم به طور کامل مشخص شود.

عبور راه آهن از زیرگذر دوتکه شدن ورامین را از بین می برد

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، تخریب پل کارخانه قند و احداث زیرگذر به جای آن را نیز از دیگر دغدغه های موجود عنوان کرد و اظهار داشت: به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد شده است که به جای ساختن زیرگذر برای عبور و مرور مردم، راه آهن از زیرگذر عبور کندو این امر یک خدمت بزرگ به مردم منطقه محسوب می شود.

وی تأکید کرد: با اجرای این طرح و عبور راه آهن از زیرگذر، دو تکه شدن شهر ورامین توسط راه آهن برای همیشه از بین خواهد رفت.

نقوی حسینی گفت: باید از همه ظرفیت های موجود برای اجرای بهترین طرح در این زمینه استفاده شود تا مردم منطقه در آسایش و امنیت بیشتری به سر ببرند.

کد خبر 3794862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha