۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸

با کسب ۳ پیروزی متوالی؛

تیم تنیس روی میز قم راهی مرحله حذفی دسته اول جوانان کشور شد

تیم تنیس روی میز قم راهی مرحله حذفی دسته اول جوانان کشور شد

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از کسب ۳ پیروزی متوالی توسط نماینده قم و راهیابی این تیم به مرحله حذفی مسابقات دسته اول جوانان کشور خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم تنیس روی میز نگین زرین قم که به نمایندگی از قم در لیگ دسته اول تنیس روی میز جوانان و امید باشگاه‌های کشور حضور یافته است توانست به مرحله حذفی این مسابقات صعود کند.

وی افزود: در این مسابقات که عصر شنبه در اصفهان دنبال شد نماینده تنیس روی میز قم با نام نگین زرین در گروه سوم این پیکارها با ۳ حریف دیگر رقابت کرد و با برتری بر هر ۳ حریف خود به عنوان تیم اول به دور دوم صعود کرد تا حریف تیمی از خوزستان شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم نگین زرین قم در اولین مسابقه خود در این رقابت‌ها موفق شد ۵ بر یک برابر هیئت تنیس روی میز یزد به پیروزی برسد و در دومین مسابقه نیز برابر تیم شهرداری اراک با حساب ۵ بر ۳ به برتری دست یافت و صعود خود را مسجل کرد.

عموییان بیان داشت: نگین زرین قم در سومین و آخرین مسابقه دور گروهی توانست با نتیجه ۵ بر ۲ برابر هیئت رامهرمز ب به پیروزی برسد و بدین ترتیب با صعود به دور حذفی حریف تیم هیئت تنیس روی میز رامهرمز الف شود که به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرده است.

وی عنوان کرد: این مسابقات امسال در قالب ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه ۲ تیم به دور دوم می‌روند و سپس مسابقات خود را در مرحله حذفی انجام خواهند داد تا تکلیف راه یافتگان به دور پایانی مسابقات به میزبانی اصفهان مشخص شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: تیم تنیس روی میز نوجوانان و نونهالان قم نیز چندی پیش در مسابقات لیگ دسته اول کشور در اصفهان شرکت کرد که حاصل تلاش این تیم کسب عنوان ارزشمند سوم در رقابت با تیم‌های پرتعداد و باکیفیت حاضر در این مسابقات بود و توانمندی تنیس روی میز پایه قم بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 3796388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha