۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۹:۲۰

در گفت و گو با مهر مطرح شد

ارتقای شهرداری ملارد به رتبه ۱۰ در دستور کار قرار دارد

ارتقای شهرداری ملارد به رتبه ۱۰ در دستور کار قرار دارد

ملارد-شهردار ملاردگفت:ارتقای شهرداری این منطقه به رتبه ۱۰ از اولویت هایی است که تا حصول نتیجه مورد نظر با جدیت پیگیری خواهد شد.

علی اکبر خراسانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم ارتقای رتبه شهرداری ملارد اظهار داشت: در حال حاضر رتبه شهرداری هفت است که در نظر داریم آن را به عدد ۱۰ ارتقا دهیم.

شهردار ملارد عنوان کرد:قریب به دو سال است که این موضوع به صورت جدی در دستورکار است و امیدواریم تا پایان سال جاری به نتایج سازنده ای در این خصوص نائل شویم که در صورت تحقق، مزایا و ثمرات بسیاری برای شهر و شهروندان در پی خواهد داشت.

وی افزود:یکی دیگر از اولویت گذاری های لحاظ شده در حوزه مدیریت شهری ملارد به تقویت و ایجاد شرایط و بستر لازم برای توسعه سرمایه گذاری های بخش خصوصی معطوف می شود.

خراسانی عنوان کرد:رایزنی ها، مذاکرات و اقدامات موثری در این خصوص انجام شده و تعریف و طراحی پروژه هایی همچون بازار موبایل و لحاظ کردن برخی از تغییر کاربری ها در همین راستا عملیاتی و اجرایی شده است.

شهردار ملارد یادآور شد:امیدواریم با تعامل و همگرایی حداکثری که در این شهر شاهد آن هستیم، روند موفقیت ها در آینده نیز ادامه یابد و ما نیز زمانی که در عرصه مدیریتیِ شهرداری مشغول به فعالیت هستیم، در حد توان  از هیچ اقدام سازنده ای در چارچوب ضوابط و قوانین تعریف شده دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 3798595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha