۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر خبر داد

استقرار دستگاه نوین سونوگرافی آلمانی در گناوه

استقرار دستگاه نوین سونوگرافی آلمانی در گناوه

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه نوین سونوگرافی آلمانی در حال انتقال به گناوه است و به زودی در این شهرستان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری اظهار داشت: دستگاه سونوگرافی آلمانی چهار پورت و سه بعدی یعنی آخرین دست‌آورد علمی در زمینه سونوگرافی هم اکنون در حال بارگیری از تهران و انتقال آن به شهرستان گناوه است و به‌زودی آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان گناوه و حومه است.

وی اضافه کرد: روزی که جوانان پارالمپیکی افتخارآفرین این دیار در سالن ارشاد مورد استقبال قرار گرفتند و بنده نیز در این جشن حضور داشتم، خانمی با عشق به مردم دیارش و امید به خدا در بین جمعیت درخواست یک دستگاه سنوگرافی برای شهر گناوه را داشت که بنده نیز در جمع پرشور مردم قول دادم تا قبل از نوروز ۹۶ قطعا این خواسته به حق در زمینه خدمات درمانی عرضه می‌شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیار خوشحالم که هم روحیه مطالبه‌گری در مردم ایجاد شده است و هم به لطف خداوند خواسته‌های مردم مورد توجه قرار می‌گیرد و وعده‌ها تحقق می‌یابند.

دبیر کمیسیون انرژی در مجلس در پایان گفت: انشاالله در آینده نزدیک خبرهای دیگری نیز در عرصه خدمات رسانی بهداشت و درمان به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.

کد خبر 3801357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha