۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴

استاندار اردبیل:

برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

اردبیل- استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان طی سه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش ظهر شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهت برگزاری این کنگره از سال ۹۷ آغاز و در سال ۹۸ برگزار می‌شود، بنابراین لازم است نسبت به تشکیل ستاد برگزاری اقدام شود.

 وی همچنین از فعال‌سازی سه کارگروه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان در قالب آیین‌نامه راهبردی شورای استان خبر داد.

استاندار اردبیل با تأکید به اینکه آیین‌نامه و سند راهبری شوراها ابلاغ شده است، تصریح کرد: این آیین‌نامه با هدف ایجاد وحدت رویه در برنامه‌های بخشی دستگاه‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: این آیین‌نامه در نظر دارد برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های دستگاه‌ها اقدام کرده و همچنین عملکرد بر فعالیت دستگاه‌ها داشته باشد.

استاندار اردبیل با تأکید به اینکه در قالب اهداف این آیین‌نامه سه کارگروه مراسم، تألیف و نشر و تجلیل و تکریم نیز شکل می‌گیرد، اضافه کرد: لازم است برنامه‌هایی که در طول یک سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود اولویت‌بندی شود.

به گفته رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بعد از اولویت‌بندی بر اساس بودجه‌های استان برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

وی به ضرورت همکاری و مشارکت جمعی دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و افزود: لازم است دستگاه‌ها در اجرای هر چه بهینه برنامه‌ها همکاری و تعامل داشته باشند.

کد خبر 3802516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha