۱ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۲۹

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه خبر داد:

حضور داور کرمانشاهی درمسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته ارمنستان

حضور داور کرمانشاهی درمسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته ارمنستان

کرمانشاه- مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه از قضاوت داور کرمانشاهی در رقابت‌های بین‌المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما ارمنستان خبر داد.

نبی فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما از دوم آبان ماه به میزبانی ارمنستان در شهر ایروان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاراته کارانی از  ۷ کشور در این مسابقات افزود: از بنده نیز به عنوان داور در این مسابقات دعوت به عمل آمده تا در معیت داوران برای قضاوت رقابت‌ها حضور داشته باشم.

فتحی یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری را زمان برگزاری این مسابقات دانست و گفت: مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما ارمنستان در گروه آقایان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه خواستار توجه مسئولان برای جذب اسپانسرها به منظور حمایت‌ از تیم‌های ورزشی شد و گفت: فدراسیون کاراته اعزام‌های زیادی دارد و هزینه‌های فراوانی نیز متحمل می‌شود و هیئت‌های استانی  باید در جذب اسپانسر تلاش کنند.

فتحی با اشاره به فعالیت قریب به ۶۰ سبک در فدراسیون کاراته گفت: در کشور و استان ما سرمایه دار و کارخانه داران زیادی هستند و می‌طلبد که در راستای توجه به قهرمانان حمایت مالی خود را دریغ نورزند.

کد خبر 3803051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha