۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۵۲

با حضور رئیس جمهور صورت گرفت؛

امضای قرارداد احداث شهرک فناوری صنایع پیشرفته در استان مرکزی

امضای قرارداد احداث شهرک فناوری صنایع پیشرفته در استان مرکزی

اراک- تفاهم نامه احداث شهرک فناوری صنایع پیشرفته در استان مرکزی، میان معاون اقتصادی استاندار مرکزی و مدیرعامل سازمان صنایع و شهرک های صنعتی ایران و با حضور رئیس جمهور به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی، در نشست عصر روز یکشنبه سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی که با حضور رئیس جمهور در اراک برگزار شد، سه تفاهم نامه اقتصادی به امضا رسید.

اولین تفاهم نامه در زمینه ایجاد شهرک فناوری صنایع پیشرفته در استان مرکزی، استقرار خوشه های صنعت آلومینیم و قطعات خودرو و توسعه و تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی استان با اعتبار با یک هزار میلیارد ریال میان ظفر افشون، معاون اقتصادی استاندار مرکزی و علی یزدانی، مدیرعامل سازمان صنایع و شهرک های صنعتی ایران به امضا رسید.

دومین تفاهمنامه نیز بین معاون اقتصادی استانداری و یک سرمایه گذار چینی با اعتبار دو میلیارد یورو به منظور حمایت از صنایع مولد استان مرکزی منعقد شده است.

سومین تفاهمنامه نیز بین معاون اقتصادی استاندار و معاون اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در قالب ایجاد پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در قالب تسهیلات قرض الحسنه و ساخت مسکن شهری و روستایی نیازمندان استان به امضا رسید.

کد خبر 3804051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha