۲۴ شهریور ۱۳۸۵، ۱۱:۵۳

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در جمع خبرنگاران:

افزايش شهريه دانشگاه آزاد قانوني است / شهردار تهران ساخت و ساز دانشگاه آزاد علوم و تحقيقات را غير مجاز مي داند

افزايش شهريه دانشگاه آزاد قانوني است / شهردار تهران ساخت و ساز دانشگاه آزاد علوم و تحقيقات را غير مجاز مي داند

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي همواره افزايش شهريه خود را مطابق قانون انجام داده به همين خاطر اتهاماتي كه به دانشگاه آزاد اسلامي وارد مي شود منصفانه نيست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي مهر، دكتر عبدالله جاسبي روز گذشته در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: با توجه به آن كه دانشگاه آزاد هيچ گونه حمايتي از سوي سازماني خاص نمي شود و هزينه هاي جاري خود را با توجه به شهريه دانشجويان انجام مي دهد امكان كاهش شهريه وجود ندارد.

وي خاطر نشان كرد: افزايش شهريه دانشگاه آزاد اسلامي همواره كمتر از نرخ تورم و به صورتي كاملا قانوني انجام شده است.

دكتر جاسبي در پاسخ به اظهارات دكتر قاليباف در خصوص عدم ارائه مجوز ساخت و ساز به دانشگاه آزاد در تهران تنها به اين مسئله كه صحبت هاي شهردار تهران در مورد ساخت و ساز در ارتفاعات بالاي هزار و 800 متر بوده و اين مسئله تنها تنها واحد علوم و تحقيقات را شامل مي شود و ديگر واحدهاي اين دانشگاه را در بر نمي گيرد، بسنده كرد.

چندي پيش وزير علوم در گفتگو با مهر مبني بر اظهارات دكتر جاسبي در مورد افزايش شهريه هاي دانشگاه آزاد اعلام كرده بود افزايش شهريه هاي دانشگاه آزاد تنها با تاييد وزير علوم امكان پذير است و مانع هرگونه افزايش غير قانوني خواهيم شد.

افزايش شهريه دانشگاه آزاد در حالي صورت مي گيرد كه در سال تحصيلي جاري شهريه هاي دوره هاي شبانه و پيام نور دانشگاه هاي تابع وزارت علوم هيچگونه تغييري نكرده و حتي در برخي موارد كاهش داشته است.

کد خبر 380437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha