۴ آبان ۱۳۹۵، ۲۳:۵۵

فرماندار خرم آباد:

شهرستان خرم‌آباد با کمبود تجهیزات در مواقع بحران مواجه است

شهرستان خرم‌آباد با کمبود تجهیزات در مواقع بحران مواجه است

خرم آباد - فرماندار خرم آباد کمبود تجهیزات لازم در دستگاه های اجرایی را مانعی برای خدمات رسانی به موقع در هنگام وقوع بحران در این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله خجسته پور شامگاه سه شنبه در جلسه شورای عالی مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه در جریان سیلاب های دو سال اخیر شهرستان خرم آباد بسیاری از پل های این شهرستان دچار خسارت شدند، اظهار داشت: پل های تخریب شده به علت کمبود منابع به صورت موقت تعمیر شده اند ولی لازم است نسبت به تعمیر مادام العمر آن ها اقدام شود.

وی همچنین به خسارات ایجاد شده در منازل مسکونی، زیرساخت های آب، برق، تلفن و ... بر اثر وقوع سیلاب در استان اشاره کرد و گفت: در جریان سیلاب ابتدای امسال در خرم آباد تعداد زیادی از منازل مسکونی دچار خسارت شد اما موفق به تامین کمک های بلاعوض و تسهیلات در این زمینه نشدیم.

فرماندار خرم آباد کمبود تجهیزات لازم در دستگاه های اجرایی  را مانعی برای خدمات رسانی به موقع در هنگام وقوع بحران دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه موضوع بلندمرتبه سازی در خرم آباد مطرح شده است اما آتش نشانی این شهر فاقد نردبان مورد نیاز برای اطفاء حریق های احتمالی در شهر است لذا از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست می شود برای تهیه این نردبان ها به استان کمک کند.

قدرت اله ترابی فرماندار دوره چگنی نیز به خسارات فراوان سیلاب های دو سال اخیر در این شهرستان اشاره کرد و  اظهار داشت: در شهرستان دوره چگنی شش دهنه پل در فاصله حدود شش کیلومتر تخریب شده اند و مردم با مشکلاتی زیادی مواجه هستند ولی تا کنون هیچ اعتباری در این زمینه تخصیص داده نشده است.

وی گفت: از سازمان مدیریت بحران کشور انتظار داریم توجه ویژه ای به شهرستان چگنی برای جبران خسارات سیلاب ها داشته باشد.

کد خبر 3806260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha