۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

راه اندازی تخت بیمارستانی برای شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک لازم است

راه اندازی تخت بیمارستانی برای شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک لازم است

قرچک-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی تخت بیمارستانی برای شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک لازم است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که گسترش خدمت رسانی در حوزه بهداشتی و درمانی به مناطق اطراف پایتخت بسیار مهم است، اظهار داشت: هرچه میزان خدمت رسانی در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان به مناطق اطراف تهران افزایش پیدا کند، حجم تردد به پایتخت کاهش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: جنوبشرق استان تهران شامل شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک با عنایت به ویژگی های جمعیتی و جغرافیایی، در حوزه بهداشتی و درمانی نیازمند توجه ویژه و جدی هستند.

وی با تأکید بر این نکته که برخی از مردم جنوبشرق استان تهران برای انجام امور درمانی خود به تهران مراجعه می کنند، ادامه داد: برخی از مردم مجبور هستند تا برای انجام امور درمانی خود به تهران مراجعه کنند و باید با راه اندازی مراکز درمانی و حضور پزشکان متخصص و کافی، حجم ترددها را کاهش داد.

نقوی حسینی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی تخت بیمارستانی در شهرستان هایی نظیر قرچک اضافه کرد: شهرستان قرچک با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر و علیرغم نزدیکی به پایتخت از داشتن تخت بیمارستان محروم است.

وی با اشاره به ضرورت بازسازی مرکز بهداشت ودرمان تأمین اجتماعی شهرستان قرچک متذکر شد: تخریب و بازسازی مرکز بهداشت و درمان تأمین اجتماعی قرچک یک ضرورت بوده که در جریان سفر وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی به تصویب رسید و امروز باید عملیاتی شده و نتایج آن را مردم احساس کنند.

نقوی حسینی تأکید کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های مختلف و در نشست ها و مکاتبات گوناگون، ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی جنوبشرق استان تهران را پیگیری خواهم کرد که امیدواریم در این زمینه شاهد برداشتن قدم های موثری باشیم.

کد خبر 3808199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha