۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۱

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس در رفع موانع تولید و اشتغال جدی است

مجلس در رفع موانع تولید و اشتغال جدی است

قزوین- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگان مجلس در رفع موانع تولید و اشتغال همراه دولت هستند تا فضای کسب و کار در کشور بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کمیسیون صنایع مجلس روز دوشنبه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

اعضای کمیسیون صنایع مجلس از واحدهای لوازم خانگی، کشنده های تریلر، ریسندگی، صنایع چاپ و بسته بندی در شهرستان قزوین بازدید کردند و در جریان این واحدها و مشکلات آنها قرار گرفتند.

در این بازدیدها مدیران واحدهای صنعتی مشکلات خود را در تامین سرمایه در گردش، دریافت تسهیلات برای اجرای طرح های توسعه، جلوگیری از واردات بی رویه برای حمایت از تولید و تامین مواد اولیه را از مهمترین مشکلات خود مطرح کردند و خواستار رسیدگی به آنها شدند.

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: در حمایت از واحدهای تولیدی از هیچ کوششی دریغ نمی کند و امیدواریم با رفع موانع تولید در جلسات تخصصی بتوانیم گامی در مسیر حل مشکلات تولیدکنندگان برداریم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد: هر جا که دولت نیازمند اصلاح قوانین و رفع موانع دست و پا گیر باشد می تواند دیدگاه های خود را بصورت لایحه به مجلس ارائه کند و نمایندگان مجلس در بررسی و تصمیم لوایح همراهی لازم را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به بازدید خود از واحدهای صنعتی قزوین در حوزه صنعت ظرفیت های بسیار خوبی دارد و در بازدید از واحدهای فعال و نیمه فعال با بخشی از مشکلات آنها آشنا شدیم که در جلسه بعدازظهر به صورت تخصصی این مسائل را بررسی و در خصوص آن تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

    

کد خبر 3811277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha