۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۸:۳۱

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز:

شعبه ویژه رسیدگی به جرایم محیط زیستی در دادسرای البرز دایر می شود

شعبه ویژه رسیدگی به جرایم محیط زیستی در دادسرای البرز دایر می شود

قزوین- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرایم محیط زیستی در دادسرای شهرستان البرز دایر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز صبح سه شنبه با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز دیدار و گفتگو کردند.

سیاوش غیاثوند در این دیدار ضمن تبریک انتصاب محمود محمود خانی به عنوان دادستان جدید شهرستان البرز از حمایت ها، مواضع و آرای قاطعانه مراجع قضایی شهرستان البرز در برابر تخلفات محیط زیستی تقدیر و تشکر کرد و خواستار ادامه همکاری ها در دوره جدید شد و گفت: برخوردهای جدی و قاطعانه مراجع قضایی با جرایم محیط زیستی در بازدارندگی و پیشگیری از تخلفات نقش اساسی دارد.

غیاثوند توجه جدی مسئولین و مردم را لازمه حفظ محیط زیست دانست و گفت: حفاظت و حراست از محیط زیست به دلیل فراگیر بودن مسائل مرتبط با آن از عهده یک سازمان خارج است و همه باید نسبت به این مسئله اهتمام داشته باشند و این چیزی است که در اصل پنجاهم قانون اساسی نیز بدان تصرح شده است.

محمود محمود خانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز نیز در این دیدار حمایت قاطع خود را از برنامه های محیط زیست شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: اداره محیط زیست شهرستان علی رغم کمبود نیرو و تجهیزات در اجرای قوانین و مقررات محیط زیست و برخورد با متخلفان و تخریب کنندگان محیط زیست عملکرد خوبی داشته است.

محمود خانی در این دیدار خبر خوشی را برای دوستداران محیط زیست داد و گفت: به دلیل اهمیت بالای مسائل محیط زیستی و تسریع در روند رسیدگی به پرونده های قضایی مربوط به تخلفات محیط زیستی شعبه ویژه رسیدگی به جرایم محیط زیستی در دادسرای شهرستان البرز دایر خواهد شد.

کد خبر 3811817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha