۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷

امام جمعه بوشهر:

اقتدار کنونی نیروی دریایی ایران در تاریخ بی‌نظیر است

اقتدار کنونی نیروی دریایی ایران در تاریخ بی‌نظیر است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اقتدار کنونی نیروی دریایی ایران در تاریخ بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در آئین معارفه فرمانده منطقه دوم ولایت در بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سرعت بالایی در توسعه و افزایش توانمندی نظامی حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخورداری از نیروهای متعهد از ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: تعهد نیروها باعث افزایش اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اقتدار کنونی نیروی دریایی ایران در تاریخ بی‌نظیر است، اضافه کرد: افزایش توانمندهای نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باعث شده تا استکبار جهانی از اندیشه‌های تهاجم به این آب و خاک بیرون برود.

وی با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه آموزشی در نیروی دریایی ارتش، افزود: مدیریت فوق‌العاده براساس دانش روز نظامی دریایی و مدیریت دانش بنیان از ارکان موفقیت نیروی دریایی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به پیشرفت‌های محقق شده در ساخت تجهیزات سطحی و زیرسطحی و تولید نرم‌افزارهای نظامی توسط نیروی دریایی ارتش، گفت: نیروی دریایی ارتش امروزه در آب‌های بین‌المللی حضوری مقتدرانه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین امیر دریادار رضا عباسی به‌عنوان فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت معرفی شد.

کد خبر 3812401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha