۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰:۲۴

امام جمعه ایلام:

امکانات کشوری برای پذیرایی از زائران در مرز مهران افزایش یابد

امکانات کشوری برای پذیرایی از زائران در مرز مهران افزایش یابد

ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار توجه بیشتر برای جانمایی امکانات کشوری به منظور پذیرایی بیشتر از زائران اربعین حسینی در مرز مهران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: سال گذشته در ایام تاسوعا و عاشورا حدود ۶۰ هزار نفر از مرز مهران عازم کربلای معلی شدند که این تعداد امسال به ۲۰۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی افزود: پیش بینی می شود در ایام اربعین نیز شاهد این افزایش زوار باشیم که می طلبد تمامی دستگاه ها به وظایف محوله با دقت بیشتری عمل کند.

امام جمعه ایلام از خدمات ارائه شده از سوی ناجا در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی در تامین امنیت زائران سنگ تمام گذاشته و بخش زیادی از این موفقیت نتیجه تلاش های نیروهای مخلص ناجاست.

لطفی ادامه داد: تعداد زیادی از اتباع کشور افغانستان سال گذشته بدون آنکه روادید لازم را کسب کرده باشند به مرز مهران مراجعه و مشکلاتی را در تردد ایجاد کردند که باید امسال از شهرهای مبدا طوری برنامه ریزی شود که با ازدحام این افراد روبرو نشویم و از مرز تعیین شده برای عزیمت به این مراسم استفاده کنند.

وی گفت: بدون شک امسال نیز شیعیان عالم با حضور گسترده خود در آیین های اربعین حسینی اقتدار خود را به نمایش گذاشته و خشم و انزجار خود را از دنیای استکبار اعلام خواهند کرد

کد خبر 3812912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha