۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۱

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر خبر داد:

آغاز رقابت تنیس بازان قمی در مسابقات جوانان کشور در بناب

آغاز رقابت تنیس بازان قمی در مسابقات جوانان کشور در بناب

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از آغاز رقابت پینگ پنگ بازان قمی در مسابقات جوانان کشور در بناب خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پینگ پنگ بازان جوان قم از امروز کار خود را در مسابقات تنیس روی میز آزاد جوانان کشور به میزبانی بناب آذربایجان غربی آغاز می‌کنند و با تیمی ۷ نفره وارد مسابقات می‌شوند.

وی افزود: مسابقات آزاد تنیس روی میز جوانان کشور در حالی به مدت ۳ روز برگزار می‌شود که ۷ بازیکن در ترکیب تیم استان قم حضور دارند و به صورت انفرادی در جداول ۳ و ۴ نفره مسابقه می‌دهند و از هر گروه ۲ نفر به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: محمد امین منتظری، محمد مهدی اسدی، پویا وفایی، محمد صفایی، امیر علی هاشم زاده، محسن کاشانی و جواد زلفی گل نفرات اعزامی از قم به این مسابقات هستند که محمد مهدی اسدی چندی پیش در مسابقات امیدهای کشور به مقام قهرمانی رسید.

عموییان بیان داشت: محمد امین منتظری در گروه ۴ این مسابقات با عرشیا سلطانی از تهران و ایمان رضوی از اصفهان هم گروه است و محمد صفایی دیگر پینگ پنگ باز قمی در گروه ۹ با ایمان فاخری از آذربایجان غربی و آردوان گلکار از کردستان مسابقه می‌دهد.

وی عنوان کرد: امیر علی هاشم زاده پینگ پنگ باز استان قم در گروه ۱۱ با امیر محمد رفاهی نژاد از قزوین و مهدی رامیار پور از فارس مسابقه خواهد داد و در گروه ۲۱ محسن کاشانی از قم مقابل سینا انصاری از آذربایجان غربی و مبین قراچه از کردستان به میدان می‌رود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت:  تصریح کرد: در گروه ۳۰ جواد زلفی گل از قم با ماهان سلامی از تهران و محمد طاها ودودیان از کرمانشاه پیکار خواهد کرد و دیگر نماینده تنیس روی میز استان قم محمد مهدی اسدی در گروه ۴۱ با آرین کاویانی از خوزستان و امیر حسین قریشی از مازندان دیدار می‌کند.

عموییان افزود: آخرین نماینده قم در این مسابقه پویا وفایی است که در گروه ۴۳ و پایانی این مسابقات در جمعی ۴ نفره با پوریا معدن کن از البرز، پناه پارسا از گیلان و امیر رضا محمد زاده از آذربایجان غربی در یک گروه قرار گرفته است.

کد خبر 3813087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha