۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

موافقت لازم برای تأسیس تعاونی توسعه عمران ملارد صادر شد

موافقت لازم برای تأسیس تعاونی توسعه عمران ملارد صادر شد

ملارد-رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی ملارد گفت:با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده،موافقت لازم برای تأسیس تعاونی توسعه عمران ملارد با ظرفیت دو هزار نفر صادر شد.

فریبا حسن نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش مجموعه اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملارد برای واگذاری بخش های تصدی گری به تعاونی ها اظهار داشت:طرح ها و برنامه های متعددی برای حصول این امر مد نظر قرار گرفته که تأسیس تعاونی توسعه عمران شهرستان ملارد از نمونه های آن به شمار می رود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملارد عنوان کرد:در قالب این طرح، متقاضیان و داوطلبان عضویت در این مجموعه با سرمایه گذاری، از مزایا و خدماتی که در آینده حاصل می شود، بهره مند خواهند شد.

حسن نژاد گفت:ظرفیت پیش بینی شده برای عضویت عمومی مردم به نسبت نیم درصد از جمعیت شهرستان ملارد برآورد شده که به نوعی می توان گفت، قریب به دو هزار نفر از مردم قادرند در این مجموعه عضو شوند.

وی افزود:چندی پیش پذیره نویسی لازم در این خصوص کلید خورد و امیدواریم با تجمیع و تزریق سرمایه گذاری های عمومی مردم در این ساز و کار، شاهد حصول توفیقات بیشتری باشیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملارد میزان رقم تعریف شده برای عضویت در تعاونی توسعه عمران شهرستان را ۱۸۵ هزار تومان اعلام کرد که داوطلبان می توانند در قالب سه قسط آن را پرداخت کنند.

کد خبر 3814055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha