۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

دانش‌آموزان درفضای مجازی و حقیقی در برابر توطئه های دشمن بایستند

دانش‌آموزان درفضای مجازی و حقیقی در برابر توطئه های دشمن بایستند

بیرجند- معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: دانش آموزان به عنوان بلندگو نظام باید با تمام توان در برابر توطئه های دشمن در فضای مجازی و حقیقی حضور یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حامد علم الهدی صبح پنج شنبه در مراسم سخنرانی راهپیمایی 13 ابان در بیرجند اظهار کرد:  امروز روز مقاومت و روزه مبارزه با استکبار جهانی آمریکا است.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی امانت بزرگی بوده که امروز بر دوش شما قرار گرفته است، بیان کرد: نسل امروز دانش آموزانی هستند که نه قبل از انقلاب را دیده اند و نه در دوران دفاع مقدس شاهد ایثارگری ها و رشادت های شهدا بوده اند.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: به همین دلیل یکی از بزرگترین مشکلات فرهنگی در جامعه امروز تبیین و انتقال ایثارگری ها و زحمات انقلاب به نسل فعلی است.

علم الهدی با بیان اینکه برای این انقلاب زحمات زیادی کشیده شده و خون های زیادی ریخته شده است، خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: شما امانت دار خون های شهدایی هستید که باید این امانت را نسل آینده تحویل دهید.

امید نداریم که آمریکا روزی  نسبت به وعده های خود صادقانه عمل کند

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان انقلاب فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اند، بیان داشت: این ها نشان دادند که با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و شکست نخوردیم.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی اضافه کرد: امروز نشان دادیم که چون دارای منطق صحیح هستیم با دشمنانی که دست و پنجه هایشان به خون جوانان ما آغشته است پای میز مذاکره می‌نشینیم و با دیپلماسی خود نشان دادیم به عهد خود پایبند هستیم اگر چه دشمن به عهد خود پایبند نیست.

علم الهدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در عین حال که در مذاکرات ثابت قدم بود اما هرگز به وعده های دشمن دل خوش نکرد، بیان کرد: ما امید نداریم که آمریکا روزی  نسبت به وعده های خود صادقانه عمل کند.

وی، امنیت امروز کشور را به پشتوانه نیروهای نظامی و امنیتی دانست و گفت: امروز اقتدار موشک های نظامی و نیروهای نظامی ما در منطقه  نه تنها جایگاه مهمی را برای جمهوری اسلامی پیدا کرده بلکه در مبارزه با داعش و آمریکا توانسته ایم ملت مظلوم عراق و سوریه را نیز حمایت کنیم.

دشمن به قدرت نظامی و امنیتی ایران اعتراف می کند

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی با  اشاره به اینکه امروز آمریکا و قدرت های جهانی به ضعف خود در عرصه مبارزه با جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کنند، عنوان داشت:  امروز که در زمان انتخابات آمریکا قرار داریم می بینیم که چگونه کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در مبارزه با ایران از هم سبقت می گیرند در عین حال که اعتراف می کنند هزینه هایی که تاکنون کرده اند بی نتیجه بوده است.

علم الهدی با تأکید بر اینکه دشمن به قدرت نظامی و امنیتی ایران اعتراف می کند، افزود: موشک هایی که در عرصه رزمایش های جمهوری اسلامی در رسانه های دشمن به تصویر کشیده می شود توان نیروهای نظامی ما را در جهان تثبیت کرده است.

وی ادامه داد: دشمن که امروز فهیمده با تحریم ها و جنگ نظامی نمی تواند با ایران مقابله کند می خواهد از درون جوانان ما را بشکنند و آن ها را از اعتقاداتشان دور کنند.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه های فرهنگی به خصوص در فضای مجازی برای انحطاط جامعه ورود پیدا کرده است، خطاب به جوانان گفت: شما دانش آموزان به عنوان بلندگو نظام و مدافعان حرم باید با تمام توان در برابر توطئه های دشمن در فضای مجازی و حقیقی حضور یابید و به دشمن ثابت کنید که شما فرزندان انقلاب و نتیجه های انقلاب هستید.

انقلاب اسلامی قرار نیست متوقف و منفعل شود

علم الهدی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی قرار نیست متوقف و منفعل شود، ادامه داد: باید در همه عرصه ها حضور پر رنگ داشته باشیم و به دشمن نشان دهیم منفعل نمی شویم.

وی، رهبری را فصل الخاطب جمهوری اسلامی در همه عرصه ها دانشت و افزود: رهبری نظام نه تنها رهبر جمهوری اسلامی ایران است بلکه رهبر تمامی مظلومان و مستضعفان جهان است و به همین دلیل دشمن می خواهد نظام شکست بخورد.

معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: باید خط قرمز جمهوری اسلامی حفظ شود و مقام معظم رهبری به عنوان فصل مشترک همه گروه ها و احزاب هستند و همه حول محرو ایشان حرکت می‌کنیم.

علم الهدی با بیان اینکه هیچ گاه از دشمنی با آمریکا خسته نمی شویم، بیان کرد: راه ما راه مبارزه با استکبار جهانی است و با استکبار آشتی پذیر نیستیم.

کد خبر 3814284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha