۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵

امام جمعه ایلام:

حادثه۱۳ آبان انقلاب نوپای اسلامی را از شکست نجات داد

حادثه۱۳ آبان انقلاب نوپای اسلامی را از شکست نجات داد

ایلام-امام جمعه ایلام گفت با اشاره به اینکه حادثه۱۳ آبان انقلاب نوپای اسلامی را از شکست نجات داد، گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اصول بنیادین انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ایلام ایلام گفت: ۱۳ آبان یک روز سرنوشت ساز برای مردم بوده زیرا در این روز انقلاب نوپای جمهور اسلامی ایران از شکست نجات پیدا کرد.

امام‌ جمعه ایلام عنوان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری رادمرد بزرگ تاریخ و شخصیت جهان اسلامی حضرت امام راحل و با همراهی ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی، به پیروزی رسید اما آمریکای جنایتکار تا آخرین لحظات از رژیم منحوس پهلوی حمایت کرد و آخرین توطئه آمریکا فرستادن ژنرال آمریکایی به ایران برای انجام کودتا برعلیه انقلاب اسلامی بود که باتدبیر امام راحل و پیروی مردم، آن توطئه خنثی شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: مبارزه با نظام سلطه و مستکبران همواره از اعتقادهای ملت ایران است و در این راه ثابت قدم و مقاوم هستند.

حجت الاسلام لطفی افزود: آمریکا با سیاست نفوذ به دنبال منحرف کردن مسیر انقلاب بوده و یکی از سیاست ها راهبردی این کشور مستکبر در مقابله با انقلاب های مردم در سراسر جهان است تا جلوی پیروزی های مردمی را بگیرد.

امام جمعه ایلام بیان داشت: وقایع ۱۳ آبان از رویدادهای ماندگار و تاثیر گذار انقلاب اسلامی است که نقش بسزایی در به ثمر رسیدن این نهضت الهی داشته است.

وی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های راهبردی آمریکا در خصوص انقلاب‌ها این است که با حمایت دیکتاتورها جلوی پیروی انقلاب‌ها را بگیرد و اگر نتوانست سیاست دیگرش این است که از درون، انقلاب را با شکست مواجه کند، آمریکا همیشه توانسته است باسیاست نفوذ انقلاب‌ها را با شکست مواجه کند و از مسیر اصلی خود منحرف کند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به خیال خام خود می خواست با کشتار دانشجویان و دانش آموزان و سرکوب مردم جلوی موج کوبنده انقلاب را بگیرد اما به حول قوه الهی و خون پاک جوانان میهن نه تنها ایادی استکبار شکست خوردند بلکه این درخت پربار انقلاب نیز با خون شهداء آبیاری و بارور شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مبارزه با استکبار جهانی را از اصول بنیادین و خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ایران دانست.

کد خبر 3814304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha