۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر:

مسابقات تنیس روی میز دسته برتر جوانان کشور در قم برگزار می‌شود

مسابقات تنیس روی میز دسته برتر جوانان کشور در قم برگزار می‌شود

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: پس از اخذ میزبانی مسابقات دسته برتر نوجوانان، مسابقات تنیس روی میز دسته برتر جوانان کشور نیز در قم برگزار می‌شود.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز پس از اینکه میزبانی مسابقات تنیس روی میز دسته برتر نوجوانان کشور را به قم واگذار کرد با تقاضای قم مبنی بر میزبانی مسابقات جوانان نیز موافقت کرد و این مسابقات نیز در قم به انجام می‌رسد.

وی افزود: مسابقات دسته برتر جوانان کشور با حضور ۱۶ پینگ پنگ باز برتر رده سنی جوانان ایران روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان در خانه تنیس روی میز قم برگزار می‌شود و قم در حالی میزبان این مسابقات است که در بین ۱۶ نفر برتر جوانان ایران نماینده‌ای ندارد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: قم پیش از این میزبانی مسابقات دسته برتر نوجوانان کشور را اخذ کرده بود و این مسابقات روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته برابر با ۲۰ و ۲۱ آبان در مجموعه ورزشی شهدای ۷ تیر قم و خانه تنیس روی میز قم برگزار می‌شود.

عموییان بیان داشت: بر خلاف مسابقات دسته برتر جوانان، در بخش نوجوانان در دسته برتر نماینده داریم و پویا وفایی به نمایندگی از قم در این مسابقات به میدان می‌رود ضمن اینکه محمد مهدی اسدی پینگ پنگ باز جوان قمی نیز چندی قبل در مسابقات امیدهای کشور صاحب مقام اول شد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود از انتخاب مربی قمی جوان تنیس روی میز برای هدایت تیم ملی نونهالان و خردسالان دختر خبر داد و عنوان کرد: فاطمه محقق مربی تیم پینگ پنگ دختران قم به عنوان یکی از کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان و خردسالان دختر انتخاب شده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: فاطمه محقق از مربیان جوان و آینده داری است که در گذشته یکی از پینگ پنگ بازان مستعد استان قم بوده و در همان آغاز جوانی به مربیگری روی آورده است و حضور وی در تیم ملی پاداشی برای تلاش‌های چند سال اخیر وی در رشته تنیس روی میز است.

کد خبر 3816362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha