۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۹:۳۳

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل پایانه های اصفهان:

۱۶۰۰ اتوبوس مسافران اربعین حسینی را از اصفهان جابجا می کند

۱۶۰۰ اتوبوس مسافران اربعین حسینی را از اصفهان جابجا می کند

اصفهان- رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل پایانه های استان اصفهان گفت: از مجموع ۲ هزار اتوبوس استان، یک هزار و ۶۰۰ اتوبوس فقط برای حمل مسافران اربعین حسینی از اصفهان اختصاص یافته است.

کیوان رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال پیش بینی می‌شود که زائران اعزامی به کربلا از استان اصفهان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصدافزایش داشته باشد که به همین منظور باید اتوبوس‌های بیشتری برای رساندن مسافرین به مرزها و برگشت آنها از مرز به اصفهان اختصاص داد.

وی بیان داشت: تاکنون جلسات متعددی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین و استقبال از مسافرین اربعین برگزار شد که زائرین کربلا را با شان و احترام به مرزها و از مرزها به سمت اصفهان به سلامتی برسانیم.

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل پایانه های استان اصفهان که تعداد کل دستگاه‌های اتوبوس ناوگان عمومی مسافری استان را ۲ هزار دستگاه عنوان کرد، افزود: ازمجموع اتوبوس ناوگان عمومی مسافری استان، یک هزار و ۶۰۰ دستگاه به زائران اربعین اختصاص داده شده که بیشتر آنها عمر کمتر از ۱۰ سال دارد.

وی اضافه کرد: جلسه‌ای با هدف تبیین جایگاه مراسم اربعین حسینی و شرایط زائرین و همچنین تاکید بر رعایت نکات ایمنی، بهداشتی، امدادونجات، مسائل فرهنگی و نوع رفتار و عملکرد رانندگان در طول سفر با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی، رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس کمیته هماهنگی اربعین حسینی استان و مسئولین کارگروه های کمیته هماهنگی اربعین حسینی برگزار  شد.

رحیمی گفت: در حال حاضر تمامی تدابیر لازم برای زائرین کربلا اندیشیده شده و امید است که بدون هیچ گونه مشکلی زائرین در صحت و سلامتی کامل به مقصد برسند.

کد خبر 3816399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha