۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۴۸

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی خبر داد:

تشکیل کارنامه الکترونیکی برای بیمه شدگان

تشکیل کارنامه الکترونیکی برای بیمه شدگان

تبریز- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی از صدور کارنامه الکترونیکی برای بیمه شدگان این صندوق اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی این صندوق، محمد نظری در حاشیه بررسی مشکلات بیمه شدگان این صندوق در بستان آباد با اعلام این خبر افزود: با اجرای فاز اول این طرح، استقرار بایگانی متمرکز استانی پروندهای بیمه شدگان تا پایان امسال نهایی می شود.

وی، از پیشرفت ۷۰ درصدی طرح تطبیق کارگزاران با دستورالعمل ایجاد موسسات کارگزاری بیمه خبر داد و بر ساماندهی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تاکید کرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان ادامه داد: ۹۹ درصد کارگزاری ها در قالب دهیاری ها و تعاونی های تولید روستایی و عشایری در سطح استان در طرح ساماندهی قرار دارند.

وی از کسب رتبه اول استانی شهرستان بستان آباد با ۱۶ هزار و ۶۶۱ بیمه شده معادل ۶۱ درصد جمعیت شهرستان خبر داد و افزود: ۱۹۹خانوار از بیمه شدگان روستائی شهرستان بستان آباد هم اکنون مستمری بگیر صندوق هستند.

نظری در خاتمه تاکید کرد: کشاورزان و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر استان می توانند با مراجعه به کارگزاری محل سکونت خود، عضو این صندوق شده و از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری فوت بهره مند شوند.

کد خبر 3818288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha