۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳

معاون امنیتی وزیر کشور در مهران خبر داد؛

اجرای طرح خودامنیتی ویژه اربعین

اجرای طرح خودامنیتی ویژه اربعین

ایلام- معاون امنیتی وزارت کشور از اجرای طرح خودامنیتی ویژه اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذوالفقاری صبح چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: هم اکنون روند تردد زائران به خوبی از مرزهای کشور در حال انجام است.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت ها در مرز مهران و استان ایلام طی یک سال اخیر افزایش یافته و در بازدیدی که امروز  از برخی پروژه های اجرایی انجام شد اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه در بخش های مختلفی زیرساخت های استان ایلام و مرز توسعه پیدا کرده است افزود: در بخش تعریض جاده ها به ویژه در محور ایلام-مهران اقدامات خوبی صورت گرفته و چندین پروژه برای رفع گره های ترافیکی از جمله ایجاد کنار گذر ایجاد شده است.

معاون امنیتی وزرات کشور عنوان کرد: در بحث پارکینگ ها نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و چه از نظر وسعت و چه از نظر کمیت و کیفیت نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.

وی عنوان کرد: در بحث تردد اتوبوس های بین شهری نیز پایانه برکت احداث شده که بخش مهمی از ترافیک درون شهر مهران حل می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه امروز علاوه بر بازدید از پایانه مرزی مهران بازدیدی از مرز زرباطیه صورت خواهد گرفت گفت: آخرین هماهنگی ها برای تسهیل در تردد در زوار اربعین با مسئولین عراقی انجام می شود.

ذوالفقاری اضافه کرد: قرار است بعد از بازدیدهای انجام شده آخرین وضعیت تردد زوار اربعین از دو مرز بررسی و مشکلات احتمالی برطرف شود.

گفتنی است ذوالفقاری معاون امنیتی وزرات کشور به منظور بازدید از زیرساخت های مرزهای عراق وارد شهر کوت شد.

کد خبر 3819594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha