۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴

رئیس پلیس راهور ناجا:

وضعیت جاده ایلام-مهران امسال بهتر از سال‌های گذشته است

وضعیت جاده ایلام-مهران امسال بهتر از سال‌های گذشته است

ایلام- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: وضعیت بهسازی و تعریض در جاده ایلام - مهران نسبت به سال گذشته برای تردد زوار بهتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی مهری صبح چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: اقدامات خوبی در سال جاری برای توسعه زیرساختهای مرز مهران برای تسهیل در تردد زوار اربعین انجام شده است.

وی افزود: احداث پایانه برکت برای تردد اتوبوس های بین شهری یکی از مهمترین اقدامات برای رفع گره های ترافیکی در شهر مهران بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ایجاد کمربندی شرقی مهران یکی دیگر از اقدامات مهم برای توسعه زیرساختها بوده، افزود: باید در سال های آینده کمربند غربی شهر مهران نیز احداث شود.

وی با اشاره به تردد زوار در جاده ایلام-مهران افزود: اقدامات بسیار خوبی در مسیر ایلام-مهران هم اکنون انجام شده و تعریض و بهسازی بخش هایی از مسیر طی سال جاری، روند تردد زائران را نسبت به سالهای گذشته آسان تر خواهد کرد.

وی افزود: البته چهارخطه کردن محور ایلام-مهران به عنوان یکی از ضروری ترین نیازهای استان ایلام و مرز مهران باید در دستور کار مسئولین کشوری و استانی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر توسعه این مسیر، باید نسبت به ایجاد و گسترش مراکز خدماتی برای ارائه خدمات به زوار اربعین در استان و مرز مهران بیشتر تلاش کرد.

مهری تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان ایلام، رانندگان حتماً به توصیه ها و هشدارهای پلیس برای تردد توجه کنند.

وی ادامه داد: البته خود رانندگان نسبت به آماده سازی وسیله نقلیه و همراه داشتن امکانات برای تردد در جاده های کوهستانی آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 3819641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha