۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

رئیس دانشگاه علم و صنعت در غرفه مهر خبرداد؛

آخرین وضعیت تاسیس دانشگاه ایرانی آلمانی

آخرین وضعیت تاسیس دانشگاه ایرانی آلمانی

رئیس دانشگاه علم و صنعت آخرین وضعیت تاسیس دانشگاه ایرانی آلمانی را در ایران تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد علی برخورداری بعد از ظهر امروز در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور یافت.

وی درباره آخرین وضعیت راه اندازی دانشگاه مشترک ایران و آلمان به مهر گفت: در خصوص ارتباطات علمی ایران و آلمان، این گونه نیست که فقط ما ارتباط داشته باشیم، بلکه همه دانشگاه ها خود ارتباط دارند.

وی ادامه داد: منتهی جاهایی که لازم به تعاملات کلان باشد، ما به سایر دانشگاه ها کمک می کنیم تا این کار صورت گیرد، مهمترین موضوعی که تاکنون توافق شده، ایجاد دانشگاه مشترک ایرانی آلمانی در ایران است، که مسئولیت تاسیس این دانشگاه را برعهده دانشگاه علم و صنعت قرار داده شده است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در خصوص اینکه تاکنون چه اقداماتی دراین زمینه صورت گرفته، افزود: اول باید آیین نامه و دستوالعمل های لازم را تهیه کنیم سپس دانشگاه مذکور را راه اندازی کنیم.

برخورداری افزود: در حال حاضر، مشغول بررسی دانشگاه‌های کشور آلمان در دیگر کشورها هستیم و اطلاعات مربوط به این دانشگاه ها را دریافت کرده و در حال مطالعه آن هستیم تا با شرایط کشور خودمان منطبق کنیم تا آنچه تهیه می کنیم به تصویب ایران و آلمان برسد.

وی یادآور شد: هنوز مقاطعی که قرار است در این دانشگاه راه اندازی کنیم مشخص نشده است ولی تاکید ما بر راه اندازی تحصیلات تکمیلی است.

کد خبر 3820005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha