۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۳۲

مدیرکل محیط زیست استان قزوین:

ایده‌های کاربردی در حوزه محیط زیست در قزوین حمایت می شود

ایده‌های کاربردی در حوزه محیط زیست در قزوین حمایت می شود

قزوین- مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: به منظور رفع آلودگی ها و حرکت به سوی زندگی سبز از ایده های کاربردی در حوزه محیط زیست در استان قزوین حمایت جدی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین استارت اپ تخصصی محیط زیست استان قزوین امروز چهارشنبه در تالار اجتماعات ساختمان آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

سیاوش شمسی پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در مراسم افتتاحیه گفت: این رویداد با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، دانشگاه بین المللی امام خمینی و پارک علم و فن آوری استان قزوین برگزار شده است.

شمسی پور تصریح کرد: هدف اداره کل حفاظت محیط زیست از برگزاری زیست شتاب قزوین استفاده ازنظر و ایده های کارشناسان، اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست و فناوری برای رفع معضلات زیست محیطی و حرکت به سوی زندگی سبز است.

وی بیان کرد: رویداد زیست شتاب قزوین (استارت آپ ویکند تخصصی محیط زیست) در راستای کشف استعدادهای درخشان در خصوص خلق و پرورش ایده درحوزه محیط زیست ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه برگزار می شود و در این رویداد کارشناسان متخصص مختلفی از حوزه‌های محیط زیست وکسب و کار سخنرانی، داوری و مربیگری می‌ کنند.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین اظهارداشت: استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی، تجربی شناخته شده در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی برگزار شده است.

در ادامه یوسف گرجی رئیس پارک علم و فنآوری امام خمینی قزوین گفت:در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه‌ای شامل ایده پردازان، کارآفرینان، علاقه‌مندان استارت‌آپ، سرمایه گذاران، بازاریاب‌ها گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح و تیم سازی کنند و هر تیم مدل کسب و کارش را تهیه و کسب و کار در مقابل داوران را تبیین کند.

وی افزود: موضوع استارتاپ ویکند کاملاً درباره آموزش علم خلاقیت است تا افراد هم تئوری‌ها را فرا بگیرند و هم استراتژی خود را بسازند و استفاده از آن را بیاموزند.

گرجی بیان کرد:بیش از ۳۶ درصد از تیمهای استارتاپ‌ ویکندها حتی بعد از سه ماه و حدود ۸۰ درصد از شرکت‌کنندگان بعد از استارتاپ ‌ویکند نیز به همکاری با تیم خود ادامه می‌دهند.

وی یادآورشد: کارشناسان و مدیران مراکز رشد استان قزوین و فعالان فضای کارآفرینی بعنوان سخنران، داور و مربی در  این رویداد حضور دارند و فرصت برای گفتگو با  آنان و دریافت راهنمایی فراهم است.

کد خبر 3820357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha