۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶

در رده سنی نوجوانان؛

مسابقات تنیس روی میز دسته برتر کشور در قم آغاز شد

مسابقات تنیس روی میز دسته برتر کشور در قم آغاز شد

قم - مسابقات تنیس روی میز دسته برتر کشور در رده سنی نوجوانان در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز دسته برتر نوجوانان کشور از صبح پنج‌شنبه در قم آغاز شد و نفرات برتر تنیس روی میز کشور در این رده سنی طی ۲ روز با هم رقابت خواهند کرد.

در این مسابقات که در خانه تنیس روی میز استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار می‌شود شرکت کنندگانی که در جمع نفرات برتر رنکینگ رده سنی نوجوانان کشور هستند با هم مسابقه می‌دهند.

۱۶ شرکت کننده در این مسابقات در قالب ۴ گروه ۴ نفره با هم مسابقه می‌دهند و از هر گروه ۲ نفر راهی مرحله حذفی می‌شوند در حالی که استان قم در جمع شرکت کنندگان در این مسابقات یک نماینده به نام پویا وفایی دارد و مربیگری وی بر عهده صادق شهیدی است.

ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور از جمله مازندران، اصفهان، تهران، آذربایجان غربی، البرز، خوزستان و قزوین در مسابقات به رقابت می‌پردازند و میزبانی قم از این مسابقات در شرایطی اتفاق افتاده است که قم قرار است هفته آینده میزبان مسابقات دسته برتر جوانان پسر کشور نیز باشد.

تنیس روی میز قم چندی پیش در مسابقات آزاد رده سنی امید کشور توانست توسط یکی از نمایندگان خود عنوان قهرمانی را به دست بیاورد اما حضور پینگ پنگ بازان قمی در مسابقات آزاد جوانان کشور در بناب با کسب نتیجه قابل توجهی برای نفرات قمی همراه نبود.

کد خبر 3820573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha