۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد:

۵۰ هزار پاکستانی برای حضور در مراسم اربعین گذرنامه تهیه کرده اند

۵۰ هزار پاکستانی برای حضور در مراسم اربعین گذرنامه تهیه کرده اند

زاهدان - جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۵۰ هزار نفر پاکستانی به قصد حضور در مراسم اربعین حسینی نسبت به تهیه گذرنامه اقدام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد ناظری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس مهمانسرای سپاه سلمان زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون ۵۰ هزار نفر پاکستانی به قصد حضور درمراسم اربعین حسینی نسبت به تهیه گذر نامه اقدام کرده اند.

وی افزود: ورود این زائران مصادف بود با آغاز ماه محرم و بسیجیان و مردم شریف زاهدان تاکنون میزبان ۲۱هزار زائر پاکستانی بوده اند.

وی تصریح کرد: خیل عظیم زائران باعث شد تا طی برنامه ریزی های انجام شده ۱۵کمیته تشکیل شود که کمیته های فرهنگی، اجتماعی، امنیت، مشارکتهای مردمی، اسکان و نیروی انسانی از آن جمله است.

وی خاطر نشان کرد: تکریم زائران، روان سازی حمل و نقل، استقبال، آسایش و امنیت، راه اندازی رستوران برای تامین خوراک زائران از جمله خدمات ارائه شده توسط این نهاد است.

ناظری بیان کرد: زائران پس از ورود از خدمات گسترده بهداشتی و درمانی رایگان و بسته های فرهنگی و کارگاه های آموزشی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به راه اندازی موکب ها در شهرهای مختلف کشور  برای اسکان زائران اظهار کرد: در این راستا ۴ موکب در خراسان جنوبی در نظر گرفته شده و موکب هایی نیز در شهرستانهای نهبندان، بیرجند، سربیشه و قائن توسط سپاه خراسان جنوبی بدین منظور ایجاد شده است.

کد خبر 3821795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha