۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶

مدیر برگزاری همایش جنبش شهر زیبا خبر داد:

رضایت‌مندی ۹۸ درصدی مخاطبان همایش جنبش شهر زیبا

رضایت‌مندی ۹۸ درصدی مخاطبان همایش جنبش شهر زیبا

مشهد ـ مدیر برگزاری همایش جنبش شهر زیبا، از رضایت‌مندی ۹۸ درصدی مخاطبان این همایش که در مشهد برگزار شد، خبر داد.

عماد گرجی در حاشیه برگزاری همایش جنبش شهر زیبا، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه همایش جنبش شهر زیبا به مدت دو روز در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری ترویج فرهنگ صحیح، کاهش تراکم و افزایش خدمات شهری بوده است.

وی افزود: نخستین همایش جنبش شهر زیبا با حضور کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی و ۲۰۰ نفر از فعالان حوزه شهری به مدت دو روز در مشهد برگزار شد و در نظر سنجی صورت گرفته رضایت‌مندی ۹۸ درصدی مخاطبان را داشتیم.

مسئول برگزاری همایش جنبش شهر زیبا با بیان اینکه در نخستین همایش جنبش شهر زیبا سه سخنرانی تخصصی و دو کارگاه آموزشی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این همایش محمد صالحی‌فرد، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه شرکت‌های مکاپ با موضوع سیما و منظر شهری، محمدفرید حنیفی، کارشناس استاندارد نوری سازمان ملی استاندارد ایران با موضوع نورپردازی و آلودگی نور و پیمان صعودی، کارشناس ارشد طراحی شهری و معماری منظر با موضوع مبلمان شهر، بکارگیری صحیح المان‌های طراحی محیط و منظر در زیباسازی پایدار فضاهای شهری به ایراد سخن پرداختند.

وی ادامه داد: در این همایش دو روزه دو کارگاه آموزشی هم با موضوع عناصر سازنده در زیباسازی شهری (نورپردازی و مبلمان شهری) و معماری و چشم‌انداز شهری (تلفیق معماری سنتی و مدرن) نیز برگزار شد.

گرجی تصریح کرد: در این همایش استفانو اوزاری، نماینده شرکت رایموندی ایتالیا که اسپانسر این همایش بود در رابطه تولیدات و فعالیت‌هایی که این شرکت در ایران دارد سخن گفت و متقاضی تبادلات اقتصادی با ایران به‌ویژه مشهد در بحث مشهد ۲۰۱۷ بود.

وی با بیان اینکه همایش جنبش شهر زیبا سالی یکبار برگزار می‌شود، تأکید کرد: میزبان دوره دوم این همایش مشهد است، اما اگر استانی تمایل به میزبانی داشته باشد استقبال می‌کنیم و در این رابطه نیازمند همراهی و همکاری مسئولان استانی هستیم.

مسئول برگزاری همایش جنبش شهر زیبا خطاب به مسئولان گفت: از مسئولان درخواست دارم تا بودجه آموزشی را افزایش داده و از بخش خصوصی هم خواستارم تا حمایت‌های مؤثری در جهت برنامه‌ریزی‌هایی که در مسیر داشتن یک شهر زیبا و ایده‌آل صورت می‌پذیرد، داشته باشند.

گرجی بیان کرد: از همراهی و همکاری اصحاب رسانه به‌ویژه خبرگزاری مهر که در بحث پوشش خبری این همایش ما را همراهی ویژه کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 3822198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سالار جمشیدی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
      0 0
      از نظر من این کنفرانس به بهترین شکل انجام گردید و امید واریم در جنبش شهر زیبای دو استقبال بیشتری از این همایش شود و همکاری های بیشتری با شرکت مکعب انجام گیرد و بودجه های اموزشی شهرداری ها و شورای شهر استان تامین شود تا از این موضوع خیالی آسوده داشته باشیم .