۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

برای توسعه کشور باید به فکر توسعه پایدار باشیم

برای توسعه کشور باید به فکر توسعه پایدار باشیم

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در بحث توسعه کشور بایدبه فکر توسعه پایدار باشیم نه موقتی و روزانه، چراکه باتوسعه پایدار می‌توان زمینه را برای شکل‌گیری تمدن فراهم ساخت.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه شنبه در جمع کار آفرینان، گفت: ارزش وجودی هر انسان به واسطه میزان کار وی مشخص می شود. 

وی اظهار کرد: کار و تلاش یک تکلیف و واجب اساسی در دین اسلام است و این یک اصل قرآنی است و امروزه این مهم با استفاده از تکنولوژی به زندگی مردم راه پیدا کرده و باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نباید در بحث تکنولوژی‌های روز خود را وابسته به بیگانه بدانیم ، چراکه رعایت این موضوع باعث می شود که جوانان به خود اتکا کنند. 

خاتمی تاکید کرد: در بحث توسعه کشور باید به فکر توسعه پایدار باشیم نه موقتی و روزانه، چراکه با توسعه پایدار می‌توان زمینه را برای شکل‌گیری تمدن فراهم ساخت.

وی گفت: در کشور ما جوانانی هستند که توانمندی ها و استعدادهای بسیار خوبی دارند که باید از این ظرفیت برای توسعه پایدار کشور به خوبی استفاده کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ابراز کرد: در کشور بیش از ۴ میلیون دانشجو و چند میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی وجود دارد و بستر خوبی برای توسعه و رشد هستند و جوانان ما امروز با دوران قبل از انقلاب تفاوت دارند. 

خاتمی تصریح کرد: ما می‌توانیم با همت و اراده قوی  و به کمک شرکت‌های دانش بنیان بسیاری از مسائل را حل کنیم.

وی افزود: استان زنجان را باید در رسیدن به قطب برق الکترونیک و آی تی کشور همراهی کنیم تا در این حوزه ها نیازمند بیگانگان نباشیم و باید از وجود جوانان برای بالندگی کشور استفاده کنیم. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ابراز کرد: برای رفع نیازهای دائمی و عدم اتکا به کشورهای بیگانه نیازمند توسعه پایدار هستیم و تحقق این امر مهم نیازمند استفاده از ظرفیت جوانان است.

کد خبر 3822744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha