۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۸:۴۶

در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور؛

تیم والیبال کریمه قم مغلوب عقاب تهران شد

تیم والیبال کریمه قم مغلوب عقاب تهران شد

قم - تیم والیبال کریمه قم در هفته نخست لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در خانه مغلوب عقاب تهران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه یکشنبه در قم به پایان رسید و تیم والیبال کریمه قم نخستین مسابقه خود از فصل جدید را با شکست پشت سر گذاشت.

تیم‌های والیبال کریمه قم و عقاب تهران در حالی در سالن شهید رضاییان قم در حضور انبوه تماشاگران قمی برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه در پایان با برتری تیم عقاب تهران به پایان رسید تا کریمه قم فصل را به ناکامی آغاز کند.

در این مسابقه تیم کریمه قم در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ برابر حریف خود بازنده شد اما در ست دوم، کریمه نتوانست بازگشت دلخواه خود را به بازی داشته باشد و در نهایت ۲۵ بر ۱۷ این ست را نیز به حریف خود واگذار کرد.

در ست سوم و تعیین کننده بازی، تیم کریمه کار را بسیار خوب آغاز کرد و از حریف خود در ابتدای ست سوم فاصله گرفت اما در ادامه این فاصله از سوی تیم عقاب تهران جبران شد و با وجود ارائه یک بازی خوب و امیدوار کننده از سوی کریمه در ست سوم، این عقاب بود که این ست را ۲۵ بر ۱۹ به سود خود خاتمه داد.

بدین ترتیب کریمه در برابر دیدگان هواداران خود ۳ بر صفر مغلوب عقاب نیروی هوایی تهران شد و خود را آماده می‌کند تا این شکست را در مسابقات آینده جبران کند.

مقاومت فرمانداری مهاباد، سپهر الکتریک قزوین، شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، فولاد ویان همدان، عقاب سبلان و عقاب تهران حریفان تیم کریمه قم در لیگ دسته اول کشور هستند و مسابقات لیگ دسته اول والیبال ایران در ۲ گروه برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در هر گروه به صورت رفت و برگشت برابر هم به میدان می‌روند تا تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مشخص شود در حالی که تیم سفیر قم پیش از این نماینده استان قم در لیگ دسته اول کشور بود که ۲ سال قبل از ادامه فعالیت انصراف داد.

کد خبر 3823739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha