۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹

سرمربی تیم والیبال کریمه قم:

اهالی والیبال قم تیم کریمه را حمایت کنند

اهالی والیبال قم تیم کریمه را حمایت کنند

قم - سرمربی تیم والیبال کریمه قم با بیان این که بازیکنان این تیم باید از شکست‌ها برای پیروزی پل بسازند، گفت: اهالی والیبال قم تیم کریمه را حمایت کنند.

روح الله شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و با وجود این که ما بازی را واگذار کردیم اما بازیکنان ما جنگنده کار کردند البته می‌توانستیم بازی را ببریم اما بین بازیکنان ما هنوز هماهنگی لازم شکل نگرفته است.

وی افزود: تیم ما بسیار جوان است و بازی تدارکاتی نداشته است و در حال شکل گیری است و در بازی برگشت اجازه نخواهیم داد تیم عقاب تهران به این شکل ما را شکست دهد و تیم هفته به هفته پخته‌تر می‌شود.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم گفت: با توجه به این که هر سال تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول والیبال، جابجایی‌های زیادی دارند و بازیکنان آن‌ها تغییر می‌کنند شناخت چندانی از حریفان وجود ندارد و در دور رفت همه تیم‌ها مثل هندوانه سربسته هستند.

شفیعی بیان داشت: در دور برگشت شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود و نتایج لیگ واقعی‌تر است و تیم ما نیز تلاش خواهد کرد در ادامه فصل از تجربیات بازی‌های مختلف استفاده کند و بازیکنان ما نیز باید از شکست‌ها برای پیروزی پل بسازند.

وی عنوان کرد: هدف ما از تشکیل این تیم استفاده از بازیکنان بومی و جوان است و برنامه ما برای این تیم بلند مدت است و تیمی که امروز می‌بینید، در حقیقت حاصل استعدادیابی ۴ سال قبل ماست و باید ابتدای کار را تحمل کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم تصریح کرد: از اهالی والیبال می‌خواهم که به سالن بیایند و ما را حمایت کنند، تیم از بازیکنان بومی شهر تشکیل شده است. من باخت ها را به گردن می‌گیرم اما روزهای شیرینی در پیش است و تماشاگران در این روزهای شیرین سهیم شوند.

کد خبر 3823754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha